پرسپولیس در آستانه جذب ستاره سرشناس/ خرید مهم از لیست یحیی

باشگاه پرسپولیس با مرد سال اسبق فوتبال آسیا به توافقات خوبی رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن قرمزپوش خواهد شد.
تصویر پرسپولیس در آستانه جذب ستاره سرشناس/ خرید مهم از لیست یحیی

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پرسپولیس که در روزهای اخیر تمرینات خود را آغاز کرده به دنبال جذب چند بازیکن برای تقویت در نقل و انتقالات زمستانی است و در همین راستا مذاکراتی با عبدالکریم حسن صورت گرفته تا این بازیکن به پرسپولیس ملحق شود.

این در حالی است که پیش از این در خصوص این بازیکن قطری گفته می‌شد که مبلغ بالایی درخواست کرده، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات با این بازیکن را در سکوت خبری پیش بردند و حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن فاصله زیادی تا پیوستن به پرسپولیس نداشته باشد.

عبدالکریم حسن سابقه انتخاب به عنوان بهترین بازیکن آسیا را در کارنامه دارد، در صورت توافق در جزئیات، به زودی عازم تهران خواهد شد تا به صورت رسمی به پرسپولیس بپیوندد.

عبدالکریم حسن همچنان شانس زیادی برای پیوستن به پرسپولیس دارد و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی به این تیم ملحق خواهد شد. نام این بازیکن در لیست یحیی گل محمدی قرار داشت و مدیران پرسپولیس به همین خاطر مذاکره با این بازیکن را آغاز کردند که این مذاکرات حالا به‌جای خوبی رسیده است.

در این باره گفته می‌شود که مبلغ جذب عبدالکریم حسن به پرسپولیس کمتر از رقمی است که در رسانه‌ها عنوان شده و به همین خاطر باشگاه پرسپولیس در حال مذاکرات نهایی با این بازیکن است تا موافقتش برای پیوستن به این تیم را جلب کنند.

منبع: فارس

586777