مقصد بعدی یحیی گل محمدی لو رفت

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد تیم بعدی خود اطلاعات جالبی داد.
تصویر مقصد بعدی یحیی گل محمدی لو رفت

به گزارش سایت خبری پرسون، یحیی گل‌محمدی چهار سال پرافتخار اما در عین حال دشوار را در تیم فوتبال پرسپولیس گذراند و در این مدت با پنج مدیرعامل مختلف کرد و در همه دوره‌ها نوعی از نارضایتی را نسبت به امکانات و شرایط باشگاه داشت.

او حالا می‌گوید امیدوار است تیم بعدی او از این نظر مشکلات خاص پرسپولیس را نداشته باشد: هر جا رفتم، معمولا در بحران تیم‌ها بوده است. شاید یک سال بشود در یک باشگاه، چه ایرانی و چه خارجی، که ساختار خوبی داشته باشد و دغدغه زمین تمرین و پول و سفر و ... نداشته باشی، کار کنم. دوست دارم یک سال شرایطی باشد که فقط تمرکزم روی بحث‌های فنی باشد. این اتفاق برای من در باشگاه‌هایی که بودم، نیفتاده است.

وی افزود: شاید ذوب‌آهن نسبت به سایر باشگاه‌ها بهتر بود و دغدغه‌ای نداشتم. دوست دارم کار در باشگاهی که دغدغه‌ای برای گرفتن امکانات نداشته باشم، تجربه کنم. این فوتبالی بود و غیرفوتبالی هم آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران دارم. شاید کلیشه‌ای باشد اما این آرزوی همه مردم است و یک آرزوی بزرگ محسوب می‌شود.

او در مورد آینده خود و احتمال سرمربیگری در خارج از کشور اظهار داشت: من در مجموع فوتبال ایران را دوست دارم، چون استعداد و احساسات در آن زیاد است و رقابت سخت است‌. هرچند که از لحاظ امکاناتی قابل مقایسه با تیم‌های عربی نیست، اما چه تیم موفق شود، چه جام بگیرم و چه نگیرم، وقتی به عملکرد خودم نگاه می‌کنم می‌خواهم ببینم تاثیری روی بازیکنان جوان داشتم؟ توانستم به بازیکنان جوان خدمت کنم؟ توانستم نسلی را به فوتبال ایران بیاورم که تاثیرگذار باشند؟ این دلخوشی خیلی خوبی به مربیان و خصوصا خود من می‌دهد.

یحیی با ابراز علاقه به سرمربیگری در خارج کشور توضیح داد: البته کتمان نمی‌کنم که دوست دارم چند فصلی را هم خارج از کشور تجربه کنم اما فوتبال ایران طوری است که با سختی‌هایی که وجود دارد، باز هم دوست داشتنی است و ته دلت اینکه حس می‌کنی می‌توانی تاثیرگذار باشی و چند جوان را بالا بیاوری و این فرصت را بدهی که خودشان را نشان بدهی، خیلی خوب است.

منبع: خبرورزشی

614320