فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

پلیس اقتصادی استان البرز یک انبار دپو حبوبات قاچاق را کشف کرد

سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به بازرسی از انبارهای سطح استان، گفت:: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس اقتصادی استان یک انبار دپو حبوبات قاچاق در منطقه محمدشهر کرج را کشف کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، سردار عباسعلی محمدیان بیان داشت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در بازرسی از انبار‌های سطح استان، پلیس اقتصادی استان از وجود یک انبار دپو حبوبات قاچاق در منطقه محمد شهر کرج مطلع شد.

وی با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس اقتصادی به همراه نماینده سازمان صمت به محل مورد نظر اعزام شدند، اظهار کرد: در بازرسی از این انبار، ۲۵ تن و ۲۰۰ کیلوگرم حبوبات شامل یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم لپه باقالی، ۴ تن و ۶۰۰ کیلوگرم ذرت خارجی و ۱۹ تن و ۳۵۰ کیلوگرم عدس خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی معتبر کشف شد.

این مسئول ادامه داد: ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است همچنین مالک انبار دستگیر و انبار مورد نظر نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با هر فردی که با احتکار کالا قصد ضربه زدن به اقتصاد و معیشت مردم را داشته باشد، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

222714