مقاومت مردم غزه باعث بیداری جهانی شده است

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: حرکت گروه های مقاومت و استقامت مردم غزه نه تنها باعث بیداری اسلامی بلکه موجب بیداری جهانی شده است.
تصویر مقاومت مردم غزه باعث بیداری جهانی شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ دی) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: این روزها شاهد افزایش قیمت برخی کالاها و خدمات هستیم که اگر قرار است قیمت کالایی افزایش یابد، باید تبعات آن هم مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: برای مثال اخیراً قیمت کپسول گاز مایع افزایش ده برابری داشته اما پس از مدتی قیمت آن به حالت اولیه بازگشت و سوال آن است چرا کالایی گران می‌شود و سپس تصمیم گیران از آن موضع عقب نشینی می‌کنند. این کارها برای نظام هزینه دارد که موضوع افزایش تعرفه اینترنت هم از جمله این موارد است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صاحبان اصلی صندوق تامین اجتماعی رضایت ندارند که این صندوق مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برعهده بگیرد.

حاجی دلیگانی در ادامه با توجه به تحولات غزه گفت: حرکت گروه‌های مقاومت و استقامت مردم غزه نه تنها باعث بیداری اسلامی بلکه منجر به بیداری جهانی شده است و این پیروزی را باید تبریک گفت.

منبع: تسنیم

574258