ایران پاسخی کوبنده به صهیونیست‌ها می‌دهد

یک نماینده مجلس گفت: ترور شهید موسوی نشان‌ می‌دهد صهیونیست‌ها در برابر جبهه مقاومت عاجز شده‌اند.
تصویر ایران پاسخی کوبنده به صهیونیست‌ها می‌دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، ترور شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده اوج جنایتکاری این رژیم کودک‌کش است.

محمدحسن آصفری، نماینده مجلس درباره ابعاد این ترور گفت: «ترور شهید سید رضی موسوی نشان از ضعف رژیم صهیونیستی دارد. اینکه به موشک خانه فردی را هدف قرار دهند، نشان از عجز و حقارت رژیم صهیونیستی است. ترور شهید موسوی نشان‌ می‌دهد صهیونیست‌ها در برابر جبهه مقاومت عاجز شده‌اند و بدانند که این اقدام جنایتکارانه آنها بی‌پاسخ نمی‌ماند و جمهوری اسلامی ایران هم حق قانونی برای پیگیری از طریق مراجع بین‌المللی دارد و هم پاسخی متناسب خواهد داد».

او ادامه داد: «شهید موسوی مستشار ایران در سوریه بوده است تا کمک کند که بار دیگر گروه‌هایی تروریستی مانند داعش شکل نگیرند و با دعوت رسمی دولت سوریه به این کشور رفته بود. بنابراین رژیم صهیونیستی هم جنایتی آشکار مرکتب شده است و هم نقض قوانین بین‌المللی. ایران در جای خود و در زمان مناسب پاسخی دندان‌شکش و کوبنده به رژیم غاصب قدس خواهد داد».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «رژیم صهیونیستی هدفش از بین بردن حماس است اما مطمئن باشند که تفکر حماس از بین رفتنی نیست. امروز همین بچه‌های کم سن‌وسالی که پدر و مادرشان را از دست می‌دهند مخالفان سرسخت صهیونیست‌ها می‌شوند. آنها از این رژیم تنفر خواهند داشت و تردیدی نیست که به لشکری قوی علیه رژیم صهیونیستی تبدیل می‌شوند».

آصفری در پایان گفت: «یکی از آرمان‌های امام صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها بوده است. اکنون می‌بینیم که این آرمان محقق شده است و آرمان‌های انقلاب از حمله صهیونیست‌ستیزی نه فقط در کشورهای منطقه بلکه در قلب اروپا و آمریکا هم گسترش یافته است».

منبع: مثلث نیوز

574151