باقرزاده:

رژیم صهیونیستی به زودی از صحنه روزگار محو می‌شود

نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: اسرائیل با این ترورها با دست خود در حال انتشار بذر مقاومت و زایش قهرمانانی در کل دنیا علیه خود است و به زودی از صحنه روزگار محو می‌شود.
تصویر رژیم صهیونیستی به زودی از صحنه روزگار محو می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری شفاهی، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، اظهار کرد: این جنگ، جنگ آدم‌ها و افراد نیست بلکه جنگ میان ظالم و مظلوم و تاریکی و نور است.

وی ادامه داد: این مبارزات حاصل اشخاص نیست که با تضعیف یا حذف هر کدام این جنگ پایان یابد، بلکه نبردی میان ظالم و مظلوم است و تا ظالم باقی است، مظلوم مبارزه خواهد کرد.

باقرزاده تصریح کرد: یک طرف ماجرا می‌تواند یک یحیی سنوار، یک حاج قاسم، یک هنیه و یک حسن نصرالله و آن طرف هم می‌تواند یک شارون، یک نتانیاهو و یک رابین باشد. این جنگ تاریخی بین ظالم و مظلوم و قالبی است که انسان‌ها را می‌سازد نه اینکه انسان‌ها آن را بسازند.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر فردی که از مجموعه مظلوم حذف شود، یک مکتب، انگیزه، راهبرد و یک قهرمان می‌شود مانند درختی که با زدن هر شاخه شاخه‌های بیشتر و محکم‌تری خواهد داشت و این بهترین روش برای تنومند و محکم‌تر شدن است.

باقرزاده تاکید کرد: اسرائیل با این ترورها با دست خود در حال انتشار بذر مقاومت و زایش قهرمانانی در کل دنیا علیه خود است و به زودی خود را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

وی بیان کرد: هزاران کودک یتیم غزه و لبنان وقتی به چشم خود قهرمانان را درک کردند و در دلشان کینه‌های ظالم را با گوشت، پوست و استخوان خود لمس کرده‌اند، دیگر هیچ چیز نمی‌تواند آن‌ها را در مقابل قیام علیه ظلم مهار کند.

باقرزاده متذکر شد: این رویش جوانه‌ها مفهوم جمله امام خمینی (ره) است که فرمودند: بریزید خون‌ها را، زندگی ما دوام پیدا می‌کند، بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شوند.

منبع: تسنیم

789867

سازمان آگهی های پرسون