شبکه نمایش به استقبال شب یلدا می رود

شبکه نمایش سیما با پخش پنج فیلم سینمایی به استقبال شبِ یلدا می‌رود.
تصویر شبکه نمایش به استقبال شب یلدا می رود

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلم‌های سینمایی که شبکه نمایش برای پخش در شب یلدا در نظر گرفته به شرح زیر است:

فیلم «بلندترین شب سال» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی علی اکبر کریمی پنجشنبه، ۳۰ آذر ساعت ۱۳ روی آنتن شبکه نمایش می رود.

«بلندترین شب سال» داستان رحیم یک پسر روستایی است که به انگیزه شرکت در آزمون استخدامی، شب یلدا از تبریز به تهران می‌آید و اتفاقاتی که برای او می‌افتد موجب آن می شود که شب را در خیابان به صبح برساند ... .

حسین عابدینی، علی سلیمانی، ناصر گیتی جاه، عطیه معصومی، صدیقه کیانفر، علیرضا اسدی، محمدرضا داوود نژاد و یکتا ناصر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «تیم امنیت» محصول سال ۲۰۰۳ کشور آمریکا به کارگردانی دنیس دوگن پنجشنبه ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

بازیگرانی چون مارتین لارنس، استیو زان، بیل دوک و برت کالن در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ایرل و هنک هردو طرد شده‌ی اداره‌ی پلیس لوس آنجلس هستند! اخراج این دو همکار در یک اتفاق باورنکردنی، ناگهان منجر به کشف بزرگترین باند قاچاق در آمریکا می شود و حال این دو مامور بدشانس ناخواسته درگیر این ماجرا می شوند و ... .

«جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل‌والد» نام دومین سری فیلم از پنج‌گانه سینمایی و اقتباسی جانوران شگفت‌انگیز به کارگردانی دیوید ییتس است که پنجشنبه ساعت ۲۱ روی آنتن می رود.

در این فیلم خواهیم دید: گلرت گریندل والد موفق می‌شود از زندان فرار کرده و به منظور رسیدن به هدف خود، طرفدارانی را در اطراف خود جمع کند اما....

جانی دپ، ادی ردماین، جود لاو، کاترین واتر استون، زوئی کراویتز، ازرا میلر، کالوم ترنر، آلیسون سادل، دن فاگلر، کلودیا کیم، جسیکا ویلیامز و برونتیس جودوروسکی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

فیلم سینمایی «مردان سیاه پوش: بین المللی» به کارگردانی اف گری گری محصول ۲۰۱۹ است که پنجشنبه ساعت۲۳ پخش خواهد شد.

این فیلم روایتگر داستان گروه ویژه ای از تیم مامورین ویژه ی لندن می باشد که وارد جریان یک پرونده ی جنایی اسرارآمیز می شوند که برای حل آن ، مجبورند به سرتاسر دنیا سفر کنند و ... .

در این فیلم کریس همزورث، تس تامسون، کمیل نانجیانی، ربکا فرگوسن، اما تامپسون و لیام نیسون به هنرمندی پرداخته‌اند

همچنین فیلم سینمایی «تسخیرناپذیران» به کارگردانی برایان دی‌پالما جمعه، یکم دی ماه ساعت یک بامداد روی آنتن می رود.

بازیگرانی چون ترنس هیل، جرج مارتین و باد اسپنسر در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند.

داستان این فیلم از آنجایی آغاز می‌شود که کاپیتان بالاکی پس از برخورد با دون پدرو متوجه وجود محموله طلای اسپانیایی شده و نقشه‌ای برای به دست آوردن آن در سر می پروراند. سه دزد دریایی دیگر نیز که به دنبال طلاها هستند، تلاش می کنند نقشه بالاکی را خنثی کرده و ... .

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سیما

572573