شبکه نمایش با ۳ فیلم به استقبال شب چهارشنبه‌سوری می رود

شبکه نمایش سیما برای چهارشنبه‌سوری سه فیلم سینمایی«شروع تازه»، «پسران بد» و «جنگ فردا» را به روی آنتن می‌برد.
تصویر شبکه نمایش با ۳ فیلم به استقبال شب چهارشنبه‌سوری می رود

به گزارش سایت خبری پرسون، «شروع تازه»، «پسران بد» و «جنگ فردا» سه فیلم سینمایی هستند که در شب چهارشنبه‌سوری روی آنتن شبکه نمایش می‌روند.

فیلم سینمایی «شروع تازه» به کارگردانی جیسون وین سه‌شنبه، 23 اسفندماه ساعت 19 از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تام مردی خانواده‌دوست و صاحب دو فرزند است که پس از سال‌ها کار در یک شرکت اخراج شده و مجبور می‌شود سراغ پمپ بنزینی که از پدرش به ارث مانده برود و آن را احیا کند. تام و خانواده‌اش با تلاش بسیار پمپ بنزین متروکه را راه می‌اندازند تا اینکه سروکله مردی پیدا می‌شود که مدعی است پدر تام به او مقروض بوده و او مجبور است ظرف مدت کوتاهی پمپ بنزین را به او واگذار کند. پسر تام با کمک دو مکانیک ماشین مسابقه پدربزرگ را احیا کرده و با آن در مسابقه‌ای شرکت می‌کند تا با جایزه آن پمپ بنزین را نجات دهد اما به علت دستکاری‌شدن ماشین برنده نمی‌شود. خانواده تام آماده تحویل پمپ بنزین‌ است که ... .

توماس هاول، بروک لنگتون، جان راتزن برگر در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی «پسران بد» به کارگردانی مایکل بی، سه‌شنبه ساعت 21 به روی آنتن خواهد رفت.

در این فیلم با بازی ویل اسمیت، مارتین لارنس، تیا لئونی، تریسا رندل، چکی کاریو، جو پانتولیانو، فرانک جان هاگز، نستور سرانو، ژولیو اسکار مچوسو، جان سلی، مارگ هلگنبرگر، مایکل امپریولی و کریستوفر میچوم خواهیم دید: دو کارآگاه پلیس وظیفه دارند از یک شاهد قتل محافظت کنند؛ در حالی که روی محموله هروئین دزدیده‌شده نیز تحقیق می‌کنند. در این راه اتفاقات و حادثه‌های غیر منتظره‌ای برای این دو پلیس رخ می‌دهد.

فیلم سینمایی «جنگ فردا» به کارگردانی کریس مک‌کی سه‌شنبه ساعت 23 روی آنتن شبکه می‌رود.

در این فیلم خواهیم دید: در دسامبر 2022، دن فورستر، آموزگار زیست‌شناسی و عضو پیشین ارتش آمریکا، به دنبال پیداکردن شغل در آزمایشگاه ارتش است اما موفق نمی‌شود. در حین پخش مسابقات جام جهانی فوتبال 2022، گروهی از سربازان از سال 2051 در زمین مسابقه ظاهر می‌شوند و هشدار می‌دهند که در سال 2051، بشریت به دلیل حملهٔ موجودات بیگانه به نام وایت‌اسپایک‌ها در حال نابودی است. در 2048، وایت‌اسپایک‌ها به‌ طور ناگهانی در شمال روسیه ظاهر می‌شوند که ورود آنها توسط تصاویر ماهواره‌ای قابل تشخیص نیست و طی سه سال، بیشتر انسان‌ها در جنگ با آنها کشته می‌شوند. در پاسخ، نظامیان کنونی برای نجات نسل آینده، از طریق دستگاهی به نام دستگاه پرش به آینده اعزام می‌شوند اما... .

کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، جی. کی. سیمونز، بتی گیلپین و ادوین هاج از ستارگان این فیلم هستند.

منبع: تسنیم

467305