«دنیای پس از حقیقت» تایوانی در شبکه نمایش

فیلم سینمایی «دنیای پس از حقیقت» با گویندگی ۳۲ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

تصویر «دنیای پس از حقیقت» تایوانی در شبکه نمایش

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این سینمایی در گونه جنایی، درام و رازآمیز، محصول تایوان در سال ۲۰۲۲ بوده و قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این فیلم سینمایی ناهید امیریان است. مهناز آبادیان، رضا آفتابی، مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، فاطمه برزویی، محمد بهاریان، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، مونا خجسته، شهریار ربانی، جمیله رستگاران، علی اصغر نیک رضایی، شیرین روستایی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، سحر صحامیان، بهروز علیمحمدی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، حسن کاخی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی منصوری راد، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

درخلاصه داستان این فیلم آمده است که: «ژانگ‌یی، که به جرم قتل نامزدش، در زندان است، پس از هفت سال فرار می‌کند و با کمک یک مجری خبر، موفق به پیدا کردن قاتل می‌شود».

این فیلم درامی عاشقانه و جنایی با فیلمنامه‌ای پیچیده است. تاکید اثر بر حقیقت رویدادهاست، حقیقتی که در فیلتر فضای مجازی و رسانه‌ها، دچار از هم گسیختگی و دروغ می‌شود.

دو شخصیت اصلی، «لی‌مین» و «ژانگ‌یی» پرداخت خوبی شده‌اند. فیلمنامه با زاویه دید «لی‌مین» پیش می‌رود و مخاطب اطلاعات بیشتری از او ندارد و این شیوه تعلیق اثر را بالا می‌برد. در پایان فیلم با اینکه مخاطب تصور می‌کند حقیقت ماجرا را فهمیده است بعد از تیتراژ کوتاهی، سکانس گره‌گشایی نهایی نشان داده می‌شود. همچنین در این اثر نقدی هم به اخبار منتشر شده در فضای مجازی می‌شود که قابل توجه است.

این فیلم برنده یک و نامزد ۵ جایزه در جشنواره‌های داخلی تایوان و چین شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ نمایش، برای مخاطبان پخش شود.

508518