جذب ۸ هزار نیروی امدادی در هلال احمر

با تلاش‌های رئیس جمعیت هلال احمر، اخذ مجوز سالیانه ۲۰۰ نفر نیروی امریه از بین امدادگران و نجاتگران فعال جمعیت محقق شد و این تلاشگران می‌توانند از این پس خدمت سربازی خود را در جمعیت هلال احمر انجام دهند.
تصویر جذب ۸ هزار نیروی امدادی در هلال احمر

به گزارش سایت خبری پرسون، معاونت منابع انسانی جمعیت هلال احمر با تدوین آیین نامه اداری استخدامی و انعقاد جذب 8 هزار نیروی امدادی، گام مهمی در راستای چابک سازی جمعیت برداشت.

امیر جبلی، سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی در مورد اهم اقدامات اداره کل منابع انسانی و تحول اداری گفت: تدوین آیین نامه اداری، استخدامی، تشکیلاتی جمعیت پس از سالیان متمادی و تصویب آن در شورای عالی جمعیت مهم ترین اقدامی‌بود که در ماه‌های اخیر با جدیت پیگیری شد تا امور مربوط به منابع انسانی جمعیت هلال احمر، سامان یابد.

وی افزود: پیگیری اخذ پنجمین مصوبه یکصدوپنجاه و یکمین جلسه شورای عالی جمعیت مبنی بر واگذاری بخشی از خدمات پشتیبانی و رها سازی حادثه دیدگان در پایگاههای امداد و نجات و مراکز عملیاتی جمعیت به شرکت های خدماتی ذی صلاح و استفاده از خدمات قریب به ۱۵۰۰ نفر از دارندگان مدرک امدادی ISAR و نجاتگران پایه یکم در قالب نیروی شرکتی و متعاقب آن برگزاری جلسات انجام مناقصه عمومی و انتخاب شرکت منتخب نیز از دیگر اقدامات مهمی‌بود که به سرانجام رسید و نقش بسزایی در چابک سازی هلال احمر داشت.

جبلی ادامه داد: پیگیری اخذ دومین مصوبه یکصدو پنجاه و چهارمین جلسه شورای عالی با موضوع مفاد مصوبه مندرج در بند (2) این نامه به سایرنجاتگران و امدادگران فعال واجد شرایط سازمان امداد و نجات و قرارگیری افراد موصوف تحت پوشش شرکت خدماتی منتخب و ذی صلاح که مجموعاٌ در اجرای کامل دو مصوبه مذکور قریب به ۸۰۰۰ نفر از نجاتگران کارآزموده جمعیت از ثبات شغلی و معیشت ماهیانه برخوردار خواهند شد.

منبع: عصر ایران

561698