مدیرعامل بیمه ایران در ورامین :

دو راهبرد اصلی بیمه ایران خدمات پس از فروش و تفویض اختیار

حسن شریفی مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از شعبه ورامین سیاست اصلی بیمه ایران را توسعه خدمات پس از فروش و پرداخت خسارت با کیفیت و تفویض اختیار به نمایندگان اعلام کرد.
تصویر دو راهبرد اصلی بیمه ایران خدمات پس از فروش و تفویض اختیار

به گزارش سایت خبری پرسون، شریفی که به همراه جمالی نژاد مدیر کل شعب استان تهران در بازدیدی سرزده به ورامین سفر کرده است پرداخت خسارت سریع به مردم را باعث برکت سفره بیمه ایران دانست و خطاب به کارکنان افزود:تاکید میکنم تا میتوانید کنار مردم و همکاران نماینده باشید و تا میتوانید خسارت مردم را سریعتر پرداخت کنید.

رییس هیات مدیره بیمه ایران با توجه به فروش هفت ماهه ابتدایی سال جاری گفت: نمی خواهیم با هر ابزاری بیمه گزار را جذب کنیم اما هر چقدر بتوانیم خسارت مردم را غیر حضوری پرداخت کنیم فروش حق بیمه نیز افزوده خواهد شد.

با رضایت مردم از بیمه ایران رضایت آنها از مجموعه دولت نیز افزایش خواهد یافت.

یکی از شاخص های ما در ارزیابی مدیران ،خدمات پس از فروش می‌باشد و در سفرهای استانی از مقامات استانی درخواست میکنیم که با همین شاخص مدیران ما را مورد ارزیابی قرار دهند.

مدیر عامل بیمه ایران نمایندگان را یکی از اصلی ترین ذینفعان بیمه ایران خواند و تاکید کرد مدیران حتما باید اختیارات خود را به نمایندگان واجد شرایط تفویض نمایند.

در ابتدای این بازدید عمادابادی رییس شعبه ورامین با تشکر از حضور مدیرعامل در جمع کارمندان شعبه به ارائه گزارش عملکرد پرداخت.

پیش از این بازدید مدیرعامل و هیات همراه در مراسم بزرگداشت مرحوم سید میرستار پک همکار فقید استان تهران حاضر و با قرائت فاتحه یاد ایشان را گرامی داشتند.

منبع: بیمه ایران

559861