یک کیلو هروئین از معده قاچاقچایان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف یک کیلو و 415 گرم مواد مخدر بلعیده شده توسط قاچاقچیان مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.
تصویر یک کیلو هروئین از معده قاچاقچایان کشف شد

به گزارش سایت خبری پرسون،از اصفهان؛ مرتضی هادیان، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی مشخص شد سوداگران مرگ در یکی از محلات شهرستان اقدام به خرید و فروش مواد مخدر کرده که با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی گسترده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در نهایت با شناسایی محل مورد نظر، در یک عملیات ضربتی ۵ متهم دستگیر شدند.

هادیان تصریح کرد: در این عملیات از دو متهم مقدار یک کیلو و ۴۱۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به روش بلعیدن در حال انتقال آن بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

548637