نزاع زن و شوهری در تبریز به قتل منجر شد

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از قتل خانوادگی در پی نزاع زن و شوهری در تبریز خبر داد.
تصویر نزاع زن و شوهری در تبریز به قتل منجر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ یدالله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد درگیری خانوادگی در یکی از محلات تبریز ماموران کلانتری ۱۲ تبریز فوراً به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند که یک مرد با همسرش در منزل یکی از بستگان خود به علت اختلافات خانوادگی باهم درگیر و با چاقو همدیگر را به قتل رسانده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از بررسی موضوع فورا با هماهنگی مقام قضایی و پزشکی قانونی پرونده را جهت تحقیقات تخصصی و تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قراردادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از شهروندان خواست درصورت عصبانیت و بروز مشکلات خانوادگی به هیچ عنوان از چاقو استفاده کنند و با سعه صدر رفتار کنند.

قاتل مرد ۴۵ ساله در"مرند" دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتلان مرد ۴۵ ساله با اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان مرند در کمتر از سه ساعت خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در یکی از روستاهای مرند به علت اختلاف مالی، ماموران انتظامی بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران، مشخص شد، دو نفر از اهالی روستا با دو نفر دیگر به علت اختلاف مالی با یکدیگر درگیر و براثر اصابت چاقو یکی از طرفین دعوا که مرد ۴۵ ساله بوده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و فرد دیگر نیز به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی تشریح کرد: ضاربان از محل حادثه متواری شده بودند که با تیزهوشی و اقدام بموقع ماموران انتظامی شهرستان مرند دستگیر و پس از تشکیل پرونده قتل، به مقام قضائی معرفی شدند.

دستگیری پنج نفر اراذل و اوباش سابقه دار در شهرستان مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح پنج نفر اراذل و اوباش شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان مراغه، اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جرم خیز شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می‌پرداختند، شناسایی شدند.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت رده‌های مختلف انتظامی به اجرا در آمد و تاکنون پنج نفر از اراذل و اوباش معروف شهرستان مراغه در این طرح دستگیر و تعداد ۱۵ قبضه سلاح سرد به همراه مقادیری اقلام ممنوعه نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: متهمان این طرح دارای حکم جلب بوده و جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع موادمخدر، شرکت در نزاع های دسته جمعی و ... را در پرونده کیفری خود دارند.

منبع: مهر

548008