واکنش امیرعبداللهیان به ادعای یک مقام آمریکایی در خصوص پیام به ایران؛ کاملا نادرست ...

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای یک مقام آمریکایی در خصوص پیام به ایران نوشت: آمریکا از هفته گذشته در صدد آتش بس انسانی بود. ما پیام آن‌ها را دریافت کردیم، آن‌ها «کاملا نادرست» می‌گویند.
تصویر واکنش امیرعبداللهیان به ادعای یک مقام آمریکایی در خصوص پیام به ایران؛ کاملا نادرست ...

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان درباره پیام آمریکایی‌ها به ایران در صفحه شخصی خود نوشت: آمریکا از هفته گذشته در صدد آتش بس انسانی بود. ما پیام آن‌ها را دریافت کردیم، آن‌ها «کاملا نادرست» می‌گویند.

وی همچنین نوشت: البته هم زمان بازی جنگ را علیه غزه و کرانه باختری فلسطین مدیریت می‌کنند. ریاکاری و نسل‌کشی علیه غزه را متوقف کنید.

وزیر امور خارجه روز گذشته در واکنش به پوشیدن جلیقه ضد گلوله توسط آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در بغداد گفت: این واقعیت نقش آمریکا است.

وی افزود: البته متاسفانه در سه روز گذشته از طرفی آمریکایی‌ها پیام دادند که به دنبال آتش بس هستیم، اقداماتی را انجام دادند اما در عمل فقط از کشتار جمعی و نسل کشی در غزه حمایت کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: ما امیدواریم که آمریکا هر چه زودتر سیاست خودش را تغییر دهد و از طرف اشغالگر حمایت نکند.

بعد از اظهارات امیرعبداللهیان، یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در گفتگو با "سی‌ان‌ان" مدعی شد که گفته‌های وزیر امور خارجه ایران «کاملا نادرست» است.

منبع: تسنیم

547340