اعلام برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به کردستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: رئیس جمهور پنجشنبه و جمعه هفته جاری، ۱۱ و ۱۲ آبان میهمان مردم کردستان خواهد بود.
تصویر اعلام برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به کردستان

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی رمضانی، امروز سه شنبه،(۹ آبان ماه) در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: رییس جمهور برای سومین بار و طی دومین سفر استانی، روز پنج‌شنبه، ۹ آبان به کردستان سفر می‌کند.

وی افزود: رئیس جمهور کشورمان در این سفر در روز پنج‌شنبه، ساعت ۹ صبح در میدان آزادی سنندج با مردم این شهرستان دیدار خواهد کرد.

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان کردستان بیان کرد: در این سفر دو روزه رئیس جمهور، انتظار ۱۸ ساله کردستانی‌ها به واقعیت می‌پیوندد و کردستان به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح فرودگاه سقز هم یکی دیگر از ابر پروژه‌هایی است که به همت دولت سیزدهم به سرانجام رسید و همزمان با این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

رمضانی خاطرنشان کرد: افتتاح سدهای چراغ‌ویس سقز، سیازاخ دیواندره، امیرآباد و رمشت در کامیاران و پایاب سد گاران مریوان نیز در سفر رئیس جمهور به کردستان افتتاح خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در این سفر، تصفیه‌خانه دیواندره، سالن ۱۲۰۰ نفری بانه و پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سنندج به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: ایسنا

546280