با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی:

تقدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) از اقدامات بانک ملی ایران در حوزه اشتغال زایی

در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی، از تلاش ها و خدمات بانک ملی ایران در حوزه اشتغال زایی و ایجاد فرصت های شغلی مولد و پایدار تقدیر شد.
تصویر تقدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) از اقدامات بانک ملی ایران در حوزه اشتغال زایی

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مراسم که سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران عامل بانک های کشور حضور داشتند، از بانک ملی ایران در راستای تحقق تکالیف و حمایت های بی دریغ و کمک های گسترده به مددجویان برای خود اشتغالی و ایجاد فرصت های شغلی مولد و پایدار در اقصی نقاط کشور توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کمیته امداد تقدیر شد.

در این مراسم محمود خادمیان رییس صندوق پس انداز ملّی ایران به نمایندگی از دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران لوح تقدیر این مراسم را دریافت کرد.

گفتنی است، بانک ملی ایران طی سال گذشته با پرداخت 46 هزار میلیارد ریال توانسته به 52 هزار و 297 مددجو در راستای خود اشتغالی و ایجاد فرصت های شغلی مولد و پایدار در اقصی نقاط کشور کمک کند.

این آمار و ارقام ها نشان می دهد، بانک ملی ایران با کسب سهم 92 درصدی در عمل به تکلیف خود در پرداخت وام اشتغال زایی رتبه نخست در پرداخت وام های خوداشتغالی را در شبکه بانکی کسب کرده است.

منبع: بانک ملی ایران

545002

مطالب مرتبط