مشکل سکونت بیش از ۱۷ هزار مددجوی اصفهانی رفع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان برای کمک به سکونت مددجویان تحت حمایت، بیش از ۱۵۸ میلیارد تومان در سه طرح پرداخت وام، ودیعه امانی و مبلغ اجاره بها پرداخت کرده است.
تصویر مشکل سکونت بیش از ۱۷ هزار مددجوی اصفهانی رفع شد

به گزارش سایت خبری پرسون،ازاصفهان:کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه کمک به رفع مشکل سکونت مددجویان تحت حمایت از سرفصل های حمایتی این کمیته است، اظهار داشت: امسال تاکنون برای رفع مشکل اسکان بیش از ۱۷ هزار مددجوی واجد شرایط با اعتباری بالغ بر ۱۵۸ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، خدمت رسانی شده است.

وی کمک به تامین مسکن مددجویان را یکی از اولویت های اساسی خدمت رسانی مطرح کرد و ادامه داد: علاوه بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن باوجود محدودیت منابع، ماهیانه مبالغی بعنوان کمک هزینه اجاره بها نیز به مددجویان فاقد مسکن واجد شرایط خاص ارائه می شود.

زارع با اشاره به شرایط مددجویان برای استفاده از این خدمات، افزود: پرداخت تسهیلات به مددجویان فاقد مسکن و اجاره نشین، نیازمند ارائه قرارداد اجاره معتبر دارای کدرهگیری و نیز دارای اعتبار در زمان دریافت وام می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اعلام آمادگی احداث واحدهای مسکونی برای نیازمندان، گفت: مشکل اصلی مددجویان تامین زمین برای ساخت است و می توان درصورت تامین زمین مطابق قوانین در روستاها و شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، با کمک خیران و گروه های جهادی، همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان برای احداث واحدهای مسکونی خانوارهای تحت حمایت اقدام کرد.

منبع: فارس

586737