فصل سوم «ضد» در راه است

فصل سوم مجموعه مستند «ضد» با موضوع نبرد با کلیشه‌های ذهنی عصر مدرن به زودی آماده پخش از تلویزیون می‌شود.
تصویر فصل سوم «ضد» در راه است

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل روابط عمومی برنامه، فصل سوم مجموعه مستند «ضد» تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن کریمیان و نویسندگی علی نیکجو این روزها در مراحل پایانی تولید قرار دارد.

این مجموعه که از مهرماه سال ۱۴۰۱ وارد مرحله تحقیق و پژوهش و سپس ساخته شد، در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای آماده پخش از تلویزیون می‌شود.

مجموعه مستند «ضد» در فصل سوم خود تلاش کرده است تا به واکاوی تاثیرات زیست مجازی، بر ابعاد پنهان و ناپیدای زندگی انسان‌ها بپردازد؛ اینکه چگونه زندگی دیجیتالی موجب اضطراب و خشم بیشتر انسان شده، بر خوراک، پوشاک و نحوه خرید ما اثر گذاشته، معماری شهرها رو تغییر داده، شیوع بیماری و درمان را پیچیده کرده و آینده بشر را در هاله‌ای از تردید و ترس فرو برده است.

فصل اول مجموعه مستند «ضد» که اسفند ۹۹ روی آنتن شبکه مستند رفت، تلاش کرد در هر قسمت با طرح موضوع ظاهرا کم اهمیت، به جنگ کلیشه‌های ذهنی مردم درباره محیط اطرافشان برود. سپس فصل دوم این اثر تولید و دی ماه ۱۴۰۰ پخش شد که در هر قسمت با نقد موضوعات جاری در سبک زندگی مدرن به مخاطب نسبت به نفوذ عمیق این نوع سبک زندگی آگاهی داد و مسیر جدیدی را برای حل این معضلات معرفی کرد.

533005