زنده یاد آرش میراحمدی در پشت صحنه «زیر آسمان شهر»

زنده‌یاد آرش میراحمدی که هفته گذشته بر اثر بیماری سرطان درگذشت در عکس پشت صحنه سریال «زیر آسمان شهر ۳» به همراه دیگر عوامل این مجموعه دیده می‌شود.

تصویر زنده یاد آرش میراحمدی در پشت صحنه «زیر آسمان شهر»

به گزارش سایت خبری پرسون، آرش میراحمدی بازیگر سینما و تلویزیون مدتی پیش با یک ویدئو از وضعیت بیماری خود خبر داد و عنوان کرد که بعد از مدت‌ها بیماری به تازگی متوجه شده که به سرطان پانکراس مبتلا شده است اما این هنرمند بعد از مدتی مبارزه با این بیماری روز ۲۸ شهریور دار فانی را وداع گفت.

میراحمدی در این سال‌ها با حضور در آثار طنز بیشتر شناخته شد. او از جُنگ ۷۲ و با مهران مدیری کارش را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد اما بعد از آن با «خنده بازار» به کارگردانی شهاب عباسی شناخته شد. این سال‌ها نیز در مجموعه‌هایی با محوریت پورنگ مثل «بچه محل» و «کلبه عموپورنگ» بیشتر دیده شد. با این حال از آخرین مجموعه‌هایی که در آنها حضور داشت می‌توان به طنز «دست‌انداز» در شبکه نسیم اشاره کرد که ۲ سال پیش به پخش رسید.

بهانه این نوشتار عکسی است که به تازگی از پشت صحنه آخرین فصل از سریال «زیر آسمان شهر» منتشر شده است. در پشت صحنه فصل سوم این سریال مدیران شبکه به همراه جمعی از عوامل و هنرمندان سریال حضور دارند که آرش میراحمدی نیز یکی از آنها است.

مهران غفوریان بازیگر و کارگردان سریال، سروش صحت نویسنده، غزل صارمی، رامین ناصرنصیر، ساناز سماواتی از دیگر حاضران در این عکس هستند.

در کنار زنده‌یاد آرش میراحمدی بازیگران دیگری هم هستند که امروز جای خالی آنها نیز پررنگ‌تر از همیشه است. کیومرث ملک‌مطیعی از دیگر بازیگران سریال است که در سال ۸۹ درگذشت. همچنین ملکه رنجبر از بازیگران اصلی سریال سال ۹۸ درگذشت.

از جمله مدیران حاضر در عکس هم می‌توان به جعفر صافی پایه‌گذار و اولین مدیر شبکه سه سیما اشاره کرد که با کت رنگ روشن کنار کیومرث ملک‌مطیعی نشسته است. همچنین محمد احسانی که آن زمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه بود دیگر مدیر حاضر در این عکس است.

منبع: مهر

521098