تقدیم اجراهای دو نمایشِ به یاد آرش میراحمدی

دو نمایش «استخوان ماهی جادویی» و «کلاغ بلا، توپ طلا» از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون اجراهای روز دوشنبه سوم مهر خود را به روح زنده‌یاد آرش میراحمدی بازیگر حوزه کودک و نوجوان تقدیم می‌کند.

تصویر تقدیم اجراهای دو نمایشِ به یاد آرش میراحمدی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هنرمندان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به پاس تلاش‌های این بازیگر فقید در نشاندن لبخند بر روی لبان کودکان و نوجوانان این سرزمین، اجراهای روز سوم مهر ۱۴۰۲ خود را تقدیم به روح این عزیز سفر کرده می‌کند.

نماش «استخوان ماهی جادویی» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی احسان مجیدی و نمایش «کلاغ بلا توپ طلا» با طراحی و کارگردانی علی یدالهی هر روز به‌جز روزهای شنبه در ساعت‌های ۱۶ و ۱۸ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران به روی صحنه می‌روند.

زنده‌یاد آرش میراحمدی که در پی ابتلا به سرطان روز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ چشم از جهان فروبست، در مجموعه‌هایی پرطرفداری چون «شکرآباد»، «محله گل و بلبل»، «بیمار استاندارد» و «دست‌انداز» نقش‌آفرینی کرده بود.

521271