بهترین جایگزین برای نماوا و تماشای سریال‌های خارجی

در گذشته‌های نه‌چندان دور، تماشای فیلم و سریال به‌راحتی امروز نبود. هر کسی که دوست داشت یک فیلم سینمایی ببیند یا باید به سینما می‌رفت یا چند ماهی صبر می‌کرد تا فیلم به‌صورت CD و DVD  به بازار عرضه شود.
تصویر بهترین جایگزین برای نماوا و تماشای سریال‌های خارجی

به گزارش سایت خبری پرسون، در مورد سریال‌ها هم همین‌طور بود؛ اما به‌مرورزمان پلتفرم‌هایی شروع به فعالیت کردند که تعریف فیلم دیدن را تغییر داده و تماشای آنلاین را به گزینه‌های طرفداران فیلم و سریال اضافه کردند. در ادامه مطالب ما را همراهی کنید تا شما را با این سرویس‌های معتبر فیلم و سریال و مزیت‌های نتفلیکس نسبت به بقیه آن‌ها آشنا کنیم.

تماشای آنلاین فیلم

تماشای فیلم محدودیت ندارد و جزو یکی از تفریحات دلچسب در هر سن‌وسال است. در سال‌های گذشته فیلم‌ها را در سینما تماشا می‌کردیم و اگر نمی‌توانستیم به سینما برویم، فیلم‌ها بعد از چند ماه به بازار عرضه می‌شدند.

امروزه به‌راحتی می‌توانیم با دسترسی به سایت‌های فیلم و سریال آن‌ها را دانلود یا به‌صورت آنلاین تماشا کنیم. علاقه‌مندان که دغدغه دیدن فیلم را دارند، می‌توانند در سایت دلخواهشان آن را به‌صورت آنلاین تماشا کنند.

بهترین سرویس‌های تماشای فیلم و سریال در ایران و جهان

بهترین سایت‌های ایرانی برای دیدن فیلم و سریال کدام‌اند؟ سایت‌ها و پلتفرم‌های زیادی برای نمایش فیلم و سریال در ایران وجود دارند. این که شما بتوانید جدیدترین فیلم‌ها و تازه‌ترین قسمت سریال‌ها را در سایت‌ها و با کیفیت بالا تماشا کنید، از موارد مهم‌ در زمینه نمایش فیلم و سریال به‌حساب می‌آیند.

سایت‌های اینترنتی فرصتی برای مشاهده انواع فیلم و سریال‌های روز دنیا را به‌صورت آنلاین در اختیار بینندگان قرار می‌دهند؛ چراکه اگر غیر از این باشد، کاربران ترجیح می‌دهند تا سرویس‌های دیگر را بررسی و جدیدترین فیلم و سریال‌ها را جستجو و تماشا کنند. در این قسمت می‌خواهیم پلتفرم‌های معروف فیلم و سریال در ایران را به شما بشناسیم.

سرویس نتفلیکس

نتفلیکس بهترین سایت نمایش آنلاین فیلم و سریال است و تماشای تعداد زیادی فیلم، سریال و انیمیشن به زبان‌های گوناگون در این پلتفرم امکان‌پذیر شده است. افرادی که اشتراک نتفلیکس را خریداری کنند، می‌توانند فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود به‌صورت آنلاین تماشا کنند.

مهم‌ترین مزایای پلتفرم نتفلیکس به شرح زیر هستند:

  • در میان انبوهی از فیلم‌ها که مرتباً به نتفلیکس اضافه می‌شوند، می‌توانید فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود را جستجو کنید.
  • با خرید اکانت نتفلیکس می‌توانید از یک حساب کاربری در چند دستگاه مختلف استفاده کنید و محتوای خود را دانلود و به‌صورت آفلاین تماشا کنید.
  • می‌توانید فیلم‌ها را از هر فروشگاهی به‌صورت رایگان دانلود کنید.
  • بسیاری از دستگاه‌ها مانند تلویزیون هوشمند، پلی‌استیشن، اپل تی‌وی، ایکس‌باکس و سایر دستگاه‌ها را پشتیبانی می‌کند.
  • همه فیلم و سریال‌ها را می‌توانید هم‌زمان با پخش جهانی تماشا کنید.

سرویس فیلیمو

در بیشتر سرویس‌های پخش فیلم‌ها که به آن‌ها اشاره کردیم، حجم اینترنتی شما پس از تماشای آنلاین تقریباً دست‌نخورده می‌ماند یا به‌صورت نیم‌بها حساب می‌شود. مزایای سرویس فیلیمو شامل موارد زیر هستند:

  • امکان جستجو آسان و رابط کاربری بسیار شیک دارد.
  • تماشای فیلم به‌صورت هم زمان از طریق 3 دستگاه مجزا انجام می‌شود.
  • آرشیوی غنی‌ای از فیلم و سریال‌های داخلی بین‌المللی را داراست.

پلتفرم ملوفیلم

ملوفیلم نسبت به بقیه سرویس‌ها نوپاتر است که تا حدودی نقاط ضعف اغلب وب‌سایت‌ها را رفع کرده و گزینه‌ مناسبی برای کاربران است. مزایای مهم و ویژه‌ای دارد که عبارت‌اند از:

  • بدون نیاز به ثبت‌نام می‌توانید به‌صورت رایگان فیلم‌ها را نگاه کنید.
  • فیلم‌ و سریال‌های آن آپدیت شده هستند.
  • گلچینی از بهترین عناوین گذشته تابه‌حال هستند.
  • سرعت بسیار بالایی در پخش فیلم‌ها دارند.
  • سیستم امتیازدهی خوبی دارند.
  • قسمت نظرات زیر فیلم‌ و سریال‌ها درج شده‌اند.

پلتفرم نماوا

نماوا یک وب‌سایت قوی با تبلیغات بسیار گسترده است که هیچ برتری خاصی نسبت به فیلیمو ندارد. این سرویس ضعف‌های زیادی نسبت به فیلیمو دارد؛ ولی هزینه اشتراکشان شبیه به هم است. از مزایای مهم سرویس نماوا شامل موارد زیر هستند:

  • فیلم‌ها و سریال‌ها را به‌خوبی برایتان پوشش‌دهی می‌شوند.
  • آرشیو کاملی از فیلم‌ و سریال‌ها به‌صورت مداوم برایتان بروز می‌شوند.
  • تخفیف‌ و جشنواره‌های زیادی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

پلتفرم زینما

یک سایت تماشای آنلاین فیلم‌های ایرانی و خارجی است که تازه شروع به کارکرده و برای جذب‌کردن کاربران مشغول پخش آنلاین فیلم‌ها است.

سرویس فیلم‌نت

پلتفرم فیلم‌نت ظاهری جذاب و حرفه‌ای دارد و درمورد فیلم‌ها هرچند با کمی تأخیر نسبت به نماوا و ملوفیم به‌روزتر است، نقطه‌ضعف این سرویس در پوشش‌ندادن فیلم‌ و سریال‌های داخلی است که برای دانلود آن‌ها از سایت‌های دیگر مجبور هستید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

مزایای مهم پلتفرم فیلم‌نت عبارت‌اند از:

  • آرشیوی متنوعی از فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی به‌آسانی در دسترس قرار می‌گیرند.
  • از رابط کاربری شیک و زیبایی برخوردارند.
  • جستجوی آسان و محتوای ویدئویی و فیلم‌ها به‌راحتی انجام می‌شوند.
  • شامل اپلیکیشن پلتفرم‌های گوشی‌های هوشمند و تلویزیون هستند.

نتفلیکس جایگزین نماوا برای تماشای فیلم و سریال

نتفلیکس یک سرویس مبتنی بر اشتراک است که به کاربران اجازه می‌دهد تا هزاران فیلم، سریال و نمایش تلویزیونی را از طریق اتصال به اینترنت مشاهده کنند. سرویس نتفلیکس جزو محبوب‌ترین سرویس‌های اشتراکی در پخش فیلم و سریال‌های متنوع است که در چند سال اخیر، تأثیر خیره‌کننده‌ای در بازار جهان گذاشته است.

با خرید اشتراک نسخه پریمیوم این اپلیکیشن می‌توانید به امکانات متنوع و جذابی دسترسی پیدا کنید که بسیاری از آن‌ها را در هیچ پلتفرم دیگری مشاهده نخواهید کرد؛ به همین دلیل است که نتفلیکس جایگزین ایده‌آلی برای نماوا محسوب می‌شود.

خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس

نتفلیکس از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های نمایش فیلم و سریال در سراسر دنیا و همچنین جایگزین مهمی بعد از پلتفرم‌های نماوا و سایر سرویس‌ها است. برای خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس پیشنهاد ما به شما مجازیته خواهد بود. مجازیته به شما کمک می‌کند تا یک خرید مطمئن را با قیمتی تجربه کنید.

چکیده

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین سرویس‌های پخش فیلم و سریال‌های ایرانی آشنا کردیم. توجه به موارد گفته به شما کمک می‌کند تا بتوانید باتوجه‌به سلیقه خود سراغ بهترین پلتفرم‌های نمایش فیلم‌ها بروید و عضو این سرویس‌ها شوید.

پس از خرید سرویس‌های خرید اشتراک مجازیته می‌توانید تنها به این فکر کنید که کدام فیلم و سریال را برای تماشا انتخاب خواهید کرد. دیگر نیازی نیست تا با گشتن در وب‌سایت‌های مختلف، بهترین قیمت‌های اشتراک ماهیانه را پیدا کنید.

510289