گزارش بورس امروز یکشنبه 1402/06/26

شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۳۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۲۶ هزار و ۷۴۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ را بخوانید.
تصویر گزارش بورس امروز یکشنبه 1402/06/26

به گزارش سایت خبری پرسون، بورس امروز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۳۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۲۶ هزار و ۷۴۱ واحد آرام گرفت.

خبرهای مهم برای بورس امروز:

۱- مدیر عامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد که ۵ زیرمجموعه این بانک در راه درج در بورس هستند. یکی از این شرکت‌ها خدمات_بندری است که زیرمجموعه شیران به شمار می‌رود.

۲- بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت لوازم خانگی مادیران از روز یک شنبه ۲۶ شهریور آغاز و به مدت سه روز کاری ادامه خواهد داشت.

۳- شرکت گروه مپنا از تاسیس شرکت بهینه سازی و تجارت انرژی مپنا خبر داد. شرکت گروه مپنا ۱۰۰% مالکیت سهام این شرکت را دارد.

۴- بلومبرگ: تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا اوایل هفته آینده (قبل از برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک) / این مبادله جزئی از یک دیپلماسی در راستای محدوده پرونده هسته‌ای است

۵ - مجیدرضا حریری، رئیس اتاق مشترک ایران و چین مدعی شد: ۱۰ میلیارد دلار دیگر از منابع ایران آزاد می‌شود!

۶- رویترز: ایران حدود ۲ میلیون بشکه در روز نفت خام، میعانات گازی و محصولات نفتی صادر می‌کند. / صادرات نفت خام ایران به ۱.۵ میلیون بشکه در روز یعنی بالاترین رقم طی ۴ سال گذشته رسیده و بیشتر از ۸۰ درصد آن به چین ارسال می‌شود.

صف های خرید و فروش در پیش گشایش

تعداد نماد‌های در صف خرید: 41 نماد | ارزش صف‌های خرید: 258.2 میلیارد تومان

تعداد نماد‌های در صف فروش: 31 نماد | ارزش صف‌های فروش: 368 میلیارد تومان

منبه: نبض بورس

510457