اعضای هیات رئیسه فدراسیون بوکس رای اعتماد گرفتند

مجمع سالیانه فدراسیون بوکس برگزار شد و اعضای هیات رئیسه از سوی مجمع رای اعتماد‌ گرفتند.
تصویر اعضای هیات رئیسه فدراسیون بوکس رای اعتماد گرفتند

به گزارش سایت خبری پرسون، مجمع سالیانه و انتخابی هیات رئیسه فدراسیون بوکس، امروز سه‌شنبه به‌ ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و حضور سید روح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس، آرش فرهادیان‌ مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌ها، مهین فرهادی‌زاد‌ نایب رئیس کمیته ملی‌ المپیک و اعضای مجمع در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدا، سیدروح‌الله حسینی، گفت: از اول دی ماه که آمدیم فدراسیون بدهی‌ زیادی داشت که آن را برطرف ساختیم و اردوها آغاز شد. سالن شهید همت‌ را بازسازی کردیم‌ و بهینه ‌سازی‌ ساختمان فدراسیون نیز انجام شد. مسابقات رده‌های سنی برگزار می‌شود چرا که برای فدراسیون دارای اهمیت زیادی است.

حسینی در ادامه از‌ حاضرین خواست تا به احترام سردار فشی‌ رئیس‌ هیات کرمانشاه و بیانی رئیس هیات گلستان که از جانبازان جنگ تحمیلی هستند به پا‌ خواسته و به تشویق آنان بپردازند.

ارائه گزارش حسابرس، گزارش مالی سال ۱۴۰۱، گزارش بازرس، ارائه و تصویب تقویم ۱۴۰۲ از بخش‌های دیگر مجمع بود.

سپس رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه فدراسیون انجام شد که این نفرات از مجمع رای اعتماد‌ گرفتند:

نایب رئیس: سیدابراهیم‌ موسوی‌
کارشناس خبره: حسین رحمتی
خزانه‌دار: خانم گلبو جانپور
نماینده استان‌ها: احمد میرزایی‌

در پایان مجمع نیز، پولادگر، بیان کرد: خوشحالم بوکس آن بحران که از مدیر قبلی مانده بود را با اتحاد‌، پشت سر گذاشت. حسینی از قهرمانان بوکس بوده و شرایط را می‌داند. از اردوهای تیم‌های ملی خبر دارم و قطعا این برنامه‌های‌ مدون می‌تواند به موفقیت منجر شود.

منبع: فارس

507858