کاربردی ترین شاخص در خرید نهال های آلبالو و گیلاس

زمانی که می­خواهید نهالی را برای باغ یا باغچه‌ی خود بخرید هزاران سوال در ذهن شما ایجاد می­شود، سوالاتی از قبیل از کجا بخرم؟ با چه قیمتی بخرم؟ چه نوع درختی و یا چه رقمی بخریم؟ چه کاری انجام دهم که نهال پس از کاشت خشک نشود؟ این سوالات و ده­ها سوال بی پاسخ دیگر که برای پاسخ دادن به آنها به دنبال فردی هستید که نسبت به پاسخ همه ی آنها آگاهی داشته باشد، اما اینجا یک سوال دیگر مطح می­شود از چه کسی بپرسم و اطلاعات بگیرم؟ پس در واقع می­توان گفت سوال آخر می­تواند اصلی­ترین سوال شما باشد، در این خبرنامه پاسخ همه ی پرسش­های شما را با معرفی مهم­ترین شاخص در زمان خرید و کاشت نهال پاسخ می­دهیم.
تصویر کاربردی ترین شاخص در خرید نهال های آلبالو و گیلاس

به گزارش سایت خبری پرسون، زمانی که می­خواهید نهالی را برای باغ یا باغچه‌ی خود بخرید هزاران سوال در ذهن شما ایجاد می­شود، سوالاتی از قبیل از کجا بخرم؟ با چه قیمتی بخرم؟ چه نوع درختی و یا چه رقمی بخریم؟ چه کاری انجام دهم که نهال پس از کاشت خشک نشود؟ این سوالات و ده­ها سوال بی پاسخ دیگر که برای پاسخ دادن به آنها به دنبال فردی هستید که نسبت به پاسخ همه ی آنها آگاهی داشته باشد، اما اینجا یک سوال دیگر مطح می­شود از چه کسی بپرسم و اطلاعات بگیرم؟ پس در واقع می­توان گفت سوال آخر می­تواند اصلی­ترین سوال شما باشد، در این خبرنامه پاسخ همه ی پرسش­های شما را با معرفی مهم­ترین شاخص در زمان خرید و کاشت نهال پاسخ می­دهیم.

معرفی شاخص اصلی در خرید نهال آلبالو و گیلاس:

در بخش پیش دانستید که اگر بتوانید شخصی را پیدا کنید که پاسخ تمام پرسش­های شما را به درستی بداند می­توانید نهال خوب و با کیفیت خریده و کاشت موفقیت آمیز بدون شکست و خشک شدن نهال را تجربه کنید حال می­خواهیم به این پرسش شما پاسخ دهیم از چه کسی سوال کنم که تمام اطلاعات مورد نیاز ما را به درستی داشته باشد و اطلاعات غلط به ما منتقل نکند، این شخص باید دارای ویژگی­های زیر باشد:

  1. علم کامل به ویژگی­های تمام ارقام آلبالو و گیلاس:

ارقام بسیار متنوع و تجاری از آلبالو و گیلاس در بازار وجود دارند که هر یک ویژگیهای خاص و البته شرایط اقلیمی خاص برای کاشت دارند و یک فرد آگاه باید بتواند شما را به درستی در انتخاب ارقام آگاه کند، کسی که نداند چند رقم در بازار وجود دارد نمی­تواند بهترین رقم برای شما را معرفی کند.

  1. سواد آکادمیک و یا دانشگاهی:

درست است که کشاورزی و باغداری یک کار تجربی است اما علم کشاورزی همیشه در راستای پیشرفت در کشاورزی، کاهش هزینه­ها و افزایش بهره وری بوده و باغداران با تجربه نیز نیاز به اطلاعات روز علمی دارند تا بیشترین سود را به دست آورند، پس بهترین فردی که می­تواند به شما مشورت دهد کسی نیست که مثل خود شما تنها تجربه ی عملی داشته باشد بلکه باید تحصیلات دانشگاهی در این زمینه را نیز داشته باشد.

  1. آگاهی به شرایط اقلیمی مناطق مختلف ایران:

باغات گیلاس و آلبالو در شهرهای مختلف با ارتفاعات مختلف از سطح دریا احداث می­شوند و کسی که به شما در رابطه با ارقام مختلف آلبالو و گیلاس اطلاعات می­دهد باید شرایط آب و هوایی و ارتفاع مناطق مختلف از سطح دریا را نیز بداند تا بتواند بهترین رقم را به شما معرفی کند.

  1. تجربه کار عملی در باغات مختلف:

کسی که شما را در مورد خرید نهال آلبالو و گیلاس و همچینین نحوه ی کاشت و مدیریت باغ راهنمایی می­کند خود باید فرد با تجربه ای در این زمینه باشد و بتواند علم دانشگاهی و تجربه ی عملی خود را با هم ترکیب کرده و در اختیار شما قرار دهد.

  1. آشنایی با نهالستان­های معتبر و پرفروش:

شخصی که بخواهد شما را در این زمینه راهنمایی کند باید با نهالستان­های مختلف و تجربه ی آنها در زمینه ی فروش نهال گیلاس و آلبالو آشنایی داشته باشد و بهترین مرکز را به شما معرفی کند.

  1. آشنایی با قیمت نهال آلبالو و گیلاس با توجه به رقم و نهالستان­های مختلف:

قیمت نهال می­تواند بر اساس رقم و نهالستانی که برای خرید انتخاب می­کنید متفاوت باشد و یک مشاور خود باید بتواند بهترین رقم و بهترین قیمت ممکن در بازار را البته از بهترین نهالستان و مرکز فروش به شما معرفی کند.

پیدا کردن مشاور خوب برای دریافت مشاوره و راهنمایی:

حال که ویژگیهای یک مشاور خوب را دانستید به خوبی متوجه شدید که باغدار همسایه و یا یک نهال فروش سیار که با وانت در فصل کاشت نهال اقدام به فروش نهال می­کند نمی­تواند شما را به خوبی در این زمینه آگاه کند و شما نیاز به یک فرد کاملا متخصص و آگاه دارید ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چنین مشاوری را از کجا باید پیدا کنید؟

خبر خوب اینکه این مشاوران متخصص به راحتی در دسترس شما بوده و در بسیاری از موراد حتی برای دادن مشاوره و راهنمایی به شما هزینه ای هم دریافت نمی­کنند، به عنوان مثال مشاورانی که در وبسایت­های معتبر و پرفروش نهال مانند پالیز نهال حضور دارند تمام این ویژگیها را دارند، شما کافی است بر روی لینک داده شده کلیک کنید تا به وبسایت متصل شده و درخواست مشاوره را برای خود در سایت ثبت کنید.

به همین راحتی و بدون دردسر می­توانید به مشاوران تحصیلکرده و با تجربه و البته آگاه دسترسی پیدا کرده و سوالات خود در زمینه های مختلف از خرید نهال آلبالو و گیلاس گرفته تا مدیریت درختان خود در باغی که حتی از قبل احداث کرده اید و ممکن است با مشکل خاصی در آن رو به رو شده باشید مطرح کنید و مشکل خود را برطرف نمایید.

ویژگیهای نهالستان معتبر:

پیش­تر گفتیم که مشاور خوب باید نهالستان­های معتبر را نیز بشناسد اما نهالستان معتبر چه نهالستانی است؟در ادامه ویژگی­های نهالستان معتبر را بیان می­کنیم:

  1. مجوز دار باشد: یک نهالستان معتبر باید مجوز لازم برای تولید و فروش نهال آلبالو و گیلاس را دریافت کرده باشد و زیر نظر کارشناسان حفظ نباتات و جهاد کشاورزی مشغول فعالیت باشد.
  2. سابقه ی فعالیت: سابقه ی فعایت یک نهالستان خود سندی بر اعتبار یک نهالستان است، نهالستان­های کهنه کار قطعا دقت بیشتری در تولید نهال داشته و رضایت مشتریان از آنها می­تواند مهر تایید بر این موضوع باشد.
  3. گواهی سلامت، اصالت و ضمانت نامه نهال ارائه کند: سلامت، اصالت و ضمانتنامه مواردی است که به خریدار اطمینان از خرید خود می­دهد.
  4. راهنمایی و مشاوره ارائه کند: در خصوص مراحل مختلف احداث باغ و یا کاشت نهال از صفر تا صد از آماده سازی زمین تا کاشت نهال و مراقبت­های پس از آن مشاوره و راهنمایی­های لازم را به مشتریان ارائه کند.

کلام آخر:

با توجه به مطالب ذکر شده در این خبر نامه دانستید که برجسته­ترین شاخص در زمان خرید نهال آلبالو و گیلاس پیدا کردن مشاور راهنما و نهالستان معتبر است و توجه به ویژگیهای ذکر شده در مورد مشاور و همچنین نهالستان می­تواند شما را به موفقیت در احداث باغ و باغداری بسیار نزدیک کند، همچنین دانستید که دسترسی به مشاوران خوب و نهالستان معتبر امروزه کار دشواری نبوده و شما می­توانید این نهالستان­ها و مشاوران را به راحتی در فضای اینترنت پیدا کنید و با آنها در ارتباط باشید.

تماس با پالیز نهال:

09144501007

09144501008

504613