برزگر: حال و روز کشتی پس از المپیک مشخص می‌شود/شایعه برکناری سجادی بخاطر فامیل‌بازی است

منصور برزگر پیشکسوت کشتی کشور با انتقاد از رفتارهای انجام گرفته با حمید سجادی گفت: خوشحالم که برای اولین‌ بار، یک ورزشی، وزیر ورزش و جوانان شده است. امیدوارم بتواند در همه امور ورزش بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. کار میدانی با ماست و کار بیرون گود، بر عهده مدیران است. وزیر ورزش باید مشکلات ورزش را بتواند حل کند و ما دیگر سیاسی‌ها در ورزش نبینیم.
تصویر برزگر: حال و روز کشتی پس از المپیک مشخص می‌شود/شایعه برکناری سجادی بخاطر فامیل‌بازی است

به گزارش سایت خبری پرسون، پیشکسوت کشتی ایران درباره شایعات اخیر مطرح شده در حوزه وزارت ورزش و جوانان، گفت: مساله ورزش با مساله حکومت فرق دارد. ورزش باید 4 سال به 4 سال مورد ارزیابی قرار بگیرد و نتیجه کار، سر 4 سال مشخص شود. متاسفانه نمایندگان ما در همه چیز ورزش دخالت می‌کنند و اگر درست عمل می‌کردند، این وضع ما نبود. نمایندگان ما از ورزش حرف می‌زنند و تنها چیزی که از ورزش می‌دانند، این بوده که در کوچه خود فوتبال بازی کرده اند. ورزش مستقیما با جامعه و روابط مردم طرف است.

وی افزود: اگر یک ورزشکار پایش را کج کند، همه متوجه می‌شوند. ما مستقیما با مردم طرف هستیم. وقتی استادیوم آزادی پر می‌شود، فقط حاضران در آن ورزشگاه نیستند، بلکه مردم تمام کشور بیننده آن از طریق رسانه و... هستند. وقتی ما در آستانه المپیک رئیس فدراسیون را عوض می‌کنیم، اگر عملکردش خوب باشد، می‌گویند این نتیجه کار من بوده است. سوالی که من دارم این است که شما چطور توانستی یک ساله تیم درست کنی و بچه‌ها را بشناسی؟

او در خصوص شایعاتی در خصوص برکناری وزیر ورزش و جوانان با توجه به در پیش بودن رویدادهای مهم ورزشی گفت: این کاملا اشتباه است. این مسائل فامیل‌بازی است و اصلا ورزش موضوعیت ندارد و به فکر سالم‌سازی جامعه نیستند. همانقدری که من از سیاست می‌دانم، آن‌ها از ورزش می‌دانند. آقای سجادی دو سال است دارد کار می‌کند و نتیجه کارش در بازی‌های آسیایی و المپیک مشخص خواهد شد. هدف آن‌ها این است که بخواهند در اینجا فامیل‌بازی کنند و اگر عملکردشان خوب شود، به خودشان ربط می‌دهند و در غیراینصورت مسئولیت نتایج را بر عهده نمی‌گیرند.

برزگر، همچنین درخصوص شرایط این روزهای کشتی ایران گفت: آقای دبیر در ساخت و ساز برای فدراسیون کشتی عملکرد قابل توجهی داشته است. به طور کلی اگر ما عملکرد کشورهای رقیب و مترقی مثل آمریکا و چین و روسیه را در نظر بگیریم، متوجه خواهیم شد که این کشورها تنها المپیک را شاخص قرار می‌دهند. نتیجه هر فدراسیون در المپیک مشخص می‌شود و اگر من از حال و روز کشتی خوب یا بد بگویم، اشتباه کردم. حال و روز کشتی پس از المپیک مشخص خواهد شد.

پیشکسوت کشتی ایران در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی گفت: مشکل ما این است که در آستانه المپیک، انتخابات را برگزار می‌کنیم و این یک مشکل است. ما متاسفانه گناه‌ را گردن یکی دیگر می‌خواهیم بیندازیم.

منبع: خبرآنلاین

503938