تغییر در برنامه سریال‌های خانوادگی شبکه تماشا

سریال «خانه کوچک» به کارگردانی بلانش هلانیز قرار است از روز یکشنبه بیست و ششم آذر ماه از ساعت ۲۱ در شبکه تلویزیونی تماشا روی آنتن برود.
تصویر تغییر در برنامه سریال‌های خانوادگی شبکه تماشا

به گزارش سایت خبری پرسون، با تغییر برنامه سریال‌های خانوادگی شبکه تماشا، از شامگاه روز یکشنبه بیست و ششم آذر ماه سریال خارجی «خانه کوچک» به کارگردانی بلانش هلانیز روی آنتن می رود.

سریال «خانه کوچک» به کارگردانی بلانش هالانیز در ژانر درام، خانوادگی و تاریخی در سال ۱۹۷۴ تا ۱۹۸۳ ساخته شده است.

این سریال روایتگر داستان خانواده‌ای کشاورز در قرن نوزدهم میلادی است که در روستایی به نام والنات گرو اقامت کردند، زندگی لورا اینگلز فرزند دوم این خانواده، قهرمان اصلی سریال، از کودکی تا دوران تدریس در مدرسه و ازدواج اش در والنات گرو نشان داده می‌شود.

سریال خاطره انگیز «خانه کوچک» از شامگاه روز بیست و ششم آذر ماه ساعت ۲۱ پخش و در ساعات ۳، ۹ و ۱۵ بازپخش خواهد شد.

در توضیحات تکمیلی شبکه تماشا برای تغییر بخشی از برنامه های خود در حوزه سریال‌ها آمده است: «شبکه تماشا ماموریت پخش مجموعه‌های تلویزیونی را برعهده دارد و می‌کوشد سریال‌های جذاب، مفید و متنوع با کیفیت فنی مناسبی را در جدول پخش خود قرار دهد، بنابراین از شامگاه روز یکشنبه بیست و ششم آذر ماه شبکه تماشا تصمیم گرفته است باکس سریال های خانوادگی خود را به احترام خانواده های ایرانی به ساعت ۲۱ تغییر دهد تا خانواده ها تماشاگر سریال های خانوادگی خاطره انگیز در این ساعت از شبانه روز باشند.»

منبع: روابط عمومی شبکه تماشا

572566