معرفی ۸ بازیگر جدید سریال بازی مرکب

دومین فصل از سریال کره‌ای محبوب و پرطرفدار بازی مرکب که این روزها توسط نتفلیکس درحال تولید است، ۸ بازیگر جدید خود را شناخت.
تصویر معرفی ۸ بازیگر جدید سریال بازی مرکب

به گزارش سایت خبری پرسون، فصل دوم سریال کره‌ای محبوب و پرطرفدار بازی مرکب که این روزها توسط نتفلیکس درحال تولید است، 8 بازیگر جدید خود را شناخت. بازیگران تازه‌ای که به فصل دوم این مجموعه بین‌المللی و پرطرفدار اضافه شده‌اند، عبارتند از: پارک گیو یونگ، جو یو ری، کانگ آئسیم، لی دیوید، لی جین اوک، چوی سونگ هیون، رو جائه و وون جی آن.

نتفلیکس پیش‌تر اعلام کرده بود که ییم سی وان، کانگ ها نول، پارک سونگ هون و یانگ دونگ گون در کنار لی جونگ جائه، لی بیونگ هون، گونگ یو و وای ها جون در فصل جدید سریال بازی مرکب حضور خواهند داشت.

هوانگ دونگ هیوک، خالق این مجموعه به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده در فصل دوم حضور دارد و تولید سریال توسط استودیو فرست‌من انجام می‌شود.

سریال بازی مرکب نخستین بار در سپتامبر 2021 از نتفیلکس پخش شد و توانست با بیش از 2.2 میلیارد ساعت بازدید، معادل 265.2 میلیون بار بازدید برای سریال، به پربیننده‌ترین فصل تلویزیونی در تاریخ نتفلیکس تبدیل شود.

لی جونگ جائه بازیگر این سریال با دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول سریال‌های درام در هفتاد و چهارمین دوره از جوایز امی، توانست به نخستین بازیگر آسیایی تبدیل شود که این جایزه را به خود اختصاص داده است. همچنین هوانگ دونگ هیوک کارگردان سریال نیز به نخستین کارگردان آسیایی برنده جایزه کارگردانی سریال درام تبدیل شد.

نتفلیکس همچنین در حال ساخت مسابقه واقعی بازی مرکب است که در آن شرکت کنندگان به منظور کسب جایزه نقدی رقابت خواهند کرد. این رئالیتی شو قرار است در ماه نوامبر سال جاری پخش شود.

منبع: برنا

491451