معرفی بازیگران فصل دوم سریال بازی مرکب

شبکه نتفلیکس با فهرست بازیگران فصل دوم سریال Squid Game که شامل بازیگران جدید و بازیگران فصل اول می‌شود، رونمایی کرد.

تصویر معرفی بازیگران فصل دوم سریال بازی مرکب

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال Squid Game در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس پخش شد و به موفقیت بزرگ و بی‌سابقه‌ای دست پیدا کرد و حالا فصل دوم این سریال در دست ساخت است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست بازیگران فصل دوم سریال بازی مرکب مشخص و معرفی شده‌اند. نتفلیکس در جریان برنامه Tudum تریلری را از فصل دوم سریال Squid Game منتشر کرد که در آن شاهد معرفی بازیگران فصل جدید این سریال بودیم.

لی جونگ-جه در نقش سونگ گی-هون، لی بیونگ-هون در نقش هوانگ این-هو، وی ها-جون در نقش هوانگ جون-هو و گونگ یو در نقش بازاریاب و فردی که برای بازی بازیکن استخدام می‌کند، از جمله بازیگران فصل اول هستند برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل دوم سریال Squid Game بازگشته‌اند. همچنین ایم شی‌وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون و یانگ دونگ گون از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم سریال بازی مرکب قرار است حضور داشته باشند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

سریال بازی مرکب داستانی بازی مرگ و زندگی را دنبال می‌کند که شخصی که برنده این مسابقه مرگبار شود، صاحب ۳۸.۵ میلیون دلار جایزه خواهد شد. در هر حال اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فصل دوم در دسترس نیست و تریلر منتشر شده هم اکثرا با تصاویر فصل اول پر شده است و تصویر خاصی از فصل دوم آن نمایش داده نمی‌شود. همچنین هوانگ دونگ-هیوک، نویسنده، کارگردان و سازنده سریال Squid Game برای ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب بازگشته است.

طبق اعلام نتفلیکس، حدود ۱۴۲ میلیون کاربر این شبکه در ۴ هفته اول انتشار به تماشا فصل اول سریال Squid Game پرداختند که این سریال را به پر بیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل کرده است. سریال بازی مرکب در ۹۴ کشور رتبه اول پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس را در اختیار داشته که شامل آمریکا هم می‌شود. سریال Squid Game که در ۹ قسمت تولید شده، محصول کشور کره جنوبی است و توانست نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند.

انتظار می‌رود فصل دوم سریال Squid Game در سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش شود.

منبع: زومجی

490223