بحران جدید برای یک استیبل کوین دیگر!

بر اساس داده‌های بلاکچین، یک کاربر اتریوم از پلتفرم وام‌دهی V2 Aave با سپرده‌گذاری ۷.۵ میلیون USDC به عنوان وثیقه، 4 میلیون TUSD (یک استیبل کوین دیگر) وام گرفت و بلافاصله آن را به USDC تبدیل کرد.
تصویر بحران جدید برای یک استیبل کوین دیگر!

به گزارش سایت خبری پرسون، این استراتژی وام گرفتن و فروش فوری، اغلب به عنوان یک موقعیت فروش در یک دارایی خاص استفاده می‌شود.

در اوایل این ماه، نهاد ضرب‌کننده استیبل کوین TUSD در مورد تعلیق استخراج TUSDهای جدید از طریق شریک خود، Prime Trust، اعلامیه‌‌ای ابلاغ کرد و متعاقباً، بخش مؤسسات مالی (FID) وزارت تجارت و صنعت نوادا دستور توقف را علیه Prime Trust صادر کرد.

اما در واکنش به وضعیت Prime Trust، ضارب TrueUSD نیز توضیح داد که بر عملیات خود در رابطه با تبدیل فیات به استیبل کوین و بالعکس تأثیری ندارد.

به دنبال مشکلات نظارتی مربوط به استیبل کوین BUSD و مشکلات مرتبط با آن، پذیرش TrueUSD (TUSD) توسط صرافی Binance، منجر به افزایش قابل توجه استفاده از آن شد که در نتیجه استیبل کوین TUSD با افزایش محبوبیت روبه‌رو گردید.

به گفته CoinGecko، استیبل کوین TUSD پنجمین استیبل کوین بزرگ پس از تتر، USD Coin (USDC) DAI و BUSD است و ارزش بازار آن کمی بیش از 3.1 میلیارد دلار است.

منبع: رمزارز نیوز

490716