ایجاد مراکز سیار برای مهارت آموزی ساکنان سواحل مکران

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای برای شهرها و روستاهای پراکنده در سواحل مکران در حال طراحی و ایجاد مراکز سیار برای توانمندسازی و مهارت آموزی این قشر از جامعه است.
تصویر ایجاد مراکز سیار برای مهارت آموزی ساکنان سواحل مکران

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامحسین حسینی‌نیا, رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درباره اهمیت توسعه سواحل مکران از بعد اقتصادی گفت: مهارت آموزی برای همه جوانان اولویت فنی و حرفه ای در سواحل مکران است.

وی افزود: تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی ماهر مورد نیاز صنایع سواحل مکران و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان، رشد تولید و ایفای نقش در توسعه منطقه را به دنبال خواهد داشت.

وی فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه در بین جوانان را نیاز آموزش های مهارتی عنوان کرد و ادامه داد: آموزش‌ رشته‌های جدید نیاز به تجهیزات جدید دارد که مشارکت بخش های مختلف می‌تواند در تجهیز کارگاه ها، سرعت کار را بیشتر کند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای برای شهرها و روستاهای پراکنده در سواحل مکران در حال طراحی و ایجاد مراکز سیار برای توانمندسازی و مهارت آموزی این قشر از جامعه در دستور کار است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای برای شهرها و روستاهای پراکنده در سواحل مکران در حال طراحی و ایجاد مراکز سیار برای توانمندسازی و مهارت آموزی این قشراز جامعه در دستور کار است.

490079