مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:

عذرخواهی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین/ قصد جسارت به جایگاه دستگاه قضا را نداشته و ندارم

مدیر نمایشگاه بین المللی قزوین عنوان کرد: متاسفانه جریان پلمب نمایشگاه به سوژه رسانه‌های بیگانه و معاند تبدیل شد.
تحت فشار عصبی در مصاحبه‌ای موضوع به نوعی مطرح شد که گویا قصد تخریب حوزه قضایی را داشتم. بابت رنجش پیش آمده، از عموم مردم استان، متدینین، خانواده‌های معظم شهدا و مقامات قضایی عذرخواهی می‌کنم.
تصویر عذرخواهی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین/ قصد جسارت به جایگاه دستگاه قضا را نداشته و ندارم

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد خورگامی مدیر نمایشگاه بین المللی قزوین عنوان کرد: گفت: متاسفانه جریان پلمب نمایشگاه در حالی به سوژه رسانه ای در کشور و رسانه های بیگانه و معاند تبدیل شد که قزوین دومین یا سومین استان با حجاب در کشور محسوب می‌شود. بر این اساس با توجه به اتفاقات رخ داده و بابت رنجش و ناراحتی پیش آمده، از عموم مردم استان قزوین، متدینین، دغدغه‌مندان، خانواده های معظم شهدا و مقامات قضایی عذرخواهی می‌کنم.

وی اظهار کرد: بعد از دریافت دستور مقام قضایی در خصوص پلمب نمایشگاه بین‌المللی، ما نسبت به آن تمکین کرده و احترام گذاشتیم.

نامبرده افزود: با توجه به اینکه به خاطر تجمع و حضور غرفه‌داران و تولیدکنندگان بزرگ فرش برای حضور در نمایشگاه فرش، تحت فشار عصبی قرار داشتم و همچنین تماسهای مکرری از سوی رسانه‌ها برای مصاحبه در خصوص دلایل پلمب نمایشگاه صورت گرفت، در یکی از مصاحبه‌ها، موضوع به نوعی مطرح شد که گویا بنده قصد تخریب حوزه قضایی را داشتم. در حالی که این‌طور نبود و بنده به هیچ عنوان قصد جسارت به جایگاه دستگاه قضا را نداشته و ندارم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اضافه کرد: متاسفانه جریان پلمب نمایشگاه در حالی به سوژه رسانه ای در کشور و رسانه های بیگانه و معاند تبدیل شد که قزوین دومین یا سومین استان با حجاب در کشور محسوب می شود و با توجه به اتفاقات رخ داده و بابت رنجش و ناراحتی پیش آمده از عموم مردم استان قزوین، متدینین، دغدغه‌مندان، خانواده های معظم شهدا و مقامات قضایی عذرخواهی می کنم.

خورگامی خاطرنشان کرد: در طول یک سال مسئولیت در نمایشگاه بین‌المللی علاوه بر افزایش حجم کار و تکثر برگزاری نمایشگاه ها و گردش اقتصادی ایجاد شده، اقدامات مثبت فرهنگی هم انجام شده است و گزارش های متعدد آن منعکس شده اما این اقدامات فرهنگی کافی نیست و با مساعدت مجموعه های فرهنگی نسبت به انجام فعالیتهای متنوع تر و موثر اقدام خواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: تلاش می کنیم همت بیشتری را برای رفع مشکلات و مسائل به کار گیریم و از رسانه ها درخواست می‌کنیم تا کمک کنند فضای ایجاد شده در استان بر اثر پلمب نمایشگاه به سمت آرامش هدایت شود.

489242