فیلم سینمایی«بمب: یک عاشقانه» در پلتفرم فیلم‌نت

دومین تجربه کارگردانی پیمان معادی توسط پلتفرم فیلم‌نت در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.
تصویر فیلم سینمایی«بمب: یک عاشقانه» در پلتفرم فیلم‌نت

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلم «بمب: یک عاشقانه» در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

«بمب: یک عاشقانه» دومین فیلم بلند پیمان معادی در مقام کارگردان پس از «برف روی کاج‌ها» است و در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است.

فیلم سینمایی «بمب: یک عاشقانه» یک درام جنگی است که داستان آن در بحبوحه موشک‌باران روزهای جنگ تحمیلی می‌گذرد و داستان فراز و نشیب زندگی زن و شوهر جوانی را به تصویر می‌کشد که در روزهای جنگ و بمباران، دچار اختلاف می‌شوند، این درحالی است که هر کدام از آنها درگیر دغدغه‌های کاری خود نیز هستند.

تهیه فیلم «بمب: یک عاشقانه» بر عهده معادی و احسان رسول‌اف بوده است. همچنین النی کارایندرو، آهنگساز تعدادی از آثار مهم تئو آنجلوپولوس از جمله «چشم‌اندازی در مه»، «گام معلق لک‌لک» و «ابدیت و یک روز»، موسیقی متن «بمب: یک عاشقانه» را ساخته است.

لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، بهادر مالکی، صبا گرگین‌پور و محمود کلاری از جمله هنرمندانی هستند که در «بمب: یک عاشقانه» ایفای نقش کرده‌اند.

دومین تجربه کارگردانی پیمان معادی در سی‌وششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد ده سیمرغ بلورین شد که در نهایت دو جایزه بهترین طراحی لباس و جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد. سه نامزدی در بیست و یکمین جشن سینمای ایران و هشت نامزدی در دوازدهمین دوره جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران از دیگر دستاوردهای «بمب: یک عاشقانه» محسوب می‌شود. همچنین در دوازدهمین دوره جوایز آسیا پاسیفیک، پیمان معادی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه برای نگارش فیلمنامه «بمب: یک عاشقانه» شد.

فیلم سینمایی «بمب: یک عاشقانه» هم‌اکنون با مدت زمان ۹۵ دقیقه در دسترس مخاطبان پلتفرم فیلم‌نت قرار دارد.

منبع: ایلنا

488779