کاهش بار ترافیکی غرب تهران

شهردار منطقه 9 تهران گفت: با بهره برداری نهایی در آینده ای نه چندان دور از پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام(ره)، شاهد کاهش بار ترافیکی غرب کلانشهر تهران و تسهیل تردد شهروندان و در نهایت تامین رضایت آنها شویم.
تصویر کاهش بار ترافیکی غرب تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 تهران در حاشیه بازدید میدانی از پروژه ادامه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) گفت: با توجه به مطالبات مردمی و در راستای حل مشکل ترافیکی پهنه غربی تهران، عملیات اجرایی پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان فتح با تاکیدات مدیریت ارشد شهری و پیگیر های مجموعه شهری در منطقه۹ با سرعت در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) از پروژه های اولویت دار شهرداری تهران است، افزود: طرح اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان فتح یک پروژه بزرگراهی به طول ۲ کیلومتر با مجموعه ای از تقاطع های غیرهمسطح است که خیابان هرمزان را به غرب میدان فتح متصل می سازد.

مرتضوی عنوان کرد: در شرایطی که پهنه غربی شهر تهران فاقد بزرگراه پیوسته شمالی- جنوبی است، ضرورت دارد تا احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به سمت میدان فتح به مرحله اجرایی رسیده و این مسیر بزرگراهی از بن بست فعلی خارج شود.

شهردار منطقه ۹ در پایان ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری نهایی در آینده ای نه چندان دور از پروژه مذکور، شاهد کاهش بار ترافیکی غرب کلانشهر تهران و تسهیل تردد شهروندان و در نهایت تامین رضایت آنها شویم.

منبع: برنا

488447