راه های جلوگیری از عرق کردن

طی مطالعات مختلف روش جلوگیری از عرق کردن بیش از حد در کف دست ها، پیدا شد.
تصویر راه های جلوگیری از عرق کردن

به گزارش سایت خبری پرسون، ...قسمت هایی از بدن که بیشتر عرق می کنند زیر بغل و اطراف سینه هاهستند. افرادی که بیش از حد عرق می کنند، می توانند (۱)Drysol را به زیر بغل خود بمالند که در این صورت برای مدت یک هفته عرق نخواهند کرد.

بسیاری از مواد ضد عرق حاوی آلومینیم هستند. آلومینیم سومین ماده ای است که در سطح زمین به مقدار زیاد وجود دارد و بدون خطر است.

دیده شد در مغز افرادی که به علت بیماری آلزایمر فوت کرده بودند، مقادیر زیادی آلومینیم وجود دارد ، اما در مجموع بافت های آسیب دیده دارای آلومینیوم بالایی هستند. پس افزایش آلومینیم در مغز این افراد به علت آسیب بافت ها بوده است نه علت ایجاد بیماری.

بعضی افراد وقتی می خواهند در جمعی صحبت کنند، عصبی شده و به شدت عرق می کنند. خوردن قرص۲۰ میلی گرمی (۲)inderal نیم ساعت قبل از سخنرانی می تواند از عرق کردن شما جلوگیری کند.

همچنین می توانید از وسیله ای بنام Drionic استفاده کنید که این وسیله دارای یک صفحه کاغذی مرطوب مخصوص است که می توانید کف دست یا پای خود را به روی آن بمالید یا آن را به زیر بغل خود بمالید که تا ۶ هفته از عرق کردن شما جلوگیری می کند.

(۳)Scopolamine نیز می تواند از عرق کردن جلوگیری کند، ولی می تواند باعث سرگیجه شود، بنابراین بایستی به مقدار خیلی کم مصرف شود.

488030