لجر عقب‌نشینی کرد: از مشتریان معذرت می‌خواهیم!

پاسکال گوتیه (Pascal Gauthier)، مدیرعامل شرکت لجر (Ledger)، سازنده کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال، روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای از نگرانی‌های امنیتی به وجود آمده پیرامون محصول جدید Ledger Recover عذرخواهی کرد. این شرکت همچنین گفته که راه‌اندازی ویژگی Ledger Recover را به تاخیر می‌اندازد و در جهت ایجاد کدهای بیشتر به صورت متن باز کار خواهد کرد.
تصویر لجر عقب‌نشینی کرد: از مشتریان معذرت می‌خواهیم!

به گزارش سایت خبری پرسون، همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، محصول جدید لجر قصد داشت پشتیبان‌های رمزگذاری‌شده کلیدهای خصوصی کاربران را در سه سرور شخص ثالث مختلف ذخیره کند. با وجود تاکید شرکت لجر بر امنیت این ویژگی، کاربران و کارشناسان امنیتی نگرانی‌ زیادی در مورد امنیت این اطلاعات و پیامدهای آن برای حفظ حریم خصوصی داشتند.
در بیانیه شرکت لجر آمده است:

قصد ما همیشه این بوده که تا آنجایی که ممکن است، کدمان را متن باز ارائه دهیم. تا زمانی که این کار برای Ledger Recover هم کامل نشود، این محصول منتشر نخواهد شد.

این شرکت بار دیگر تاکید کرده که استفاده از این سرویس کاملا اختیاری است. گوتیه همچنین علت جنجال ایجادشده در مورد این محصول را یک «اشتباه ارتباطی ناخواسته» دانست و از ایجاد هرگونه سردرگمی برای مشتریان، ابراز تاسف کرد. گوتیه ضمن عذرخواهی از کاربران، به جامعه ارزهای دیجیتال اطمینان داد که لجر از این تجربه درس خواهد گرفت.

اعضای انجمن امیدوارند که لجر با ارائه کد قابلیت جدید خود به صورت متن باز، به دیگران امکان بازرسی آن را بدهد و ایمنی آن را تضمین کند.

منبع: رمزارز نیوز

486959