حمله چشمی به پرسپولیسی‌ها:

اگر مرد هستید به باشگاه خود کمک کنید

بازیکن تیم استقلال گفت: پرسپولیس هر زمان تحت فشار قرار می‌گیرد راجع به استقلال صحبت می‌کند اما این حربه‌ها نخ نما شده است
تصویر اگر مرد هستید به باشگاه خود کمک کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، روزبه چشمی پس از تساوی استقلال برابر شمس آذر که با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید، بیان کرد: به بازیکنان و هواداران خسته نباشید می‌گویم ما باید نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم. گل دوم که خوردیم اتفاقی بود و دو امتیاز مهم را از دست دادیم. باید بازی‌های دیگر جبران کنیم و این سه امتیاز خیلی به دردمان می‌خورد. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم هفته‌های آینده جبران کنیم.

چشمی در واکنش به صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس مبنی بر اینکه باور نمی‌کنند که از قرارداد بازیکنان استقلال کم کنند، گفت: چند سال برنامه آنها همین است. هر مشکلی برای آنها پیش می‌آید یا می‌بازند راجع به بازیکنان استقلال صحبت می‌کنند. در مورد اعتصاب کردن بازیکنان استقلال حرف می‌زنند اما پس از آن می‌بینیم که خودشان هم اعتصاب کرده‌اند. هر مشکلی در تیم وجود داشته را ما به هر شکل بوده حالا با اعتصاب یا جلسه با مدیریت باشگاه حل کرده‌ایم. فکر می‌کنم به ندرت پیش آمده که راجع به تیم رقیب حرف زده بودیم. فکر می‌کنم حربه خوبی است و تا تیمشان در فشار قرار می‌گیرد راجع به ما و قراردادهایمان صحبت می‌کنند.

او افزود: قراردادهای ما کم شده و اسناد آن موجود است. اگر مرد هستند به باشگاه خود کمک کنند. یک زمان ما اعتصاب کردیم تا حقمان را بگیریم و یک زمان هم به باشگاه خود کمک کردیم. اصلا به آنها مربوط است؟ تمام نامه‌های مربوط به کم شدن قراردادها موجود است و هر زمان باشگاه بخواهد می‌تواند آنها را منتشر کند. حربه‌هایی که پرسپولیسی‌ها می‌زنند دیگر نخ‌نما شده است. اگر بازیکنان پرسپولیس خیلی مشکل دارند که ما از قراردادهایمان کم کرده‌ایم، از آپشن‌های قراردادهای خود بگذرند. ما مشکلاتی را پشت سر گذراندیم که آنها اصلاً نداشتند.

منبع: فارس

546667