ربات هوشمندی که آشپزی می‌کند

ربات هوشمند آشپزخانه Mycook NEXT عملکردهای متنوعی همچون سرخ کردن، بخارپز کردن و مخلوط کردن مواد غذایی را ارائه می‌دهد.
تصویر ربات هوشمندی که آشپزی می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، ربات هوشمند آشپزخانه Mycook NEXT که به دستگاه‌های هوشمند دیگر متصل می‌شود تا یک تجربه آشپزی یکپارچه را تجربه کنید. این محصول توسط یک شرکت اسپانیایی به نام Taurus طراحی و تولید شده است که در زمینه لوازم خانگی تخصص خاصی دارد.

ربات هوشمند آشپزخانه Mycook NEXT دارای یک نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که به هزاران دستور پخت دسترسی داشته باشند و دستگاه خود را به راحتی کنترل کنند. این محصول با دستیارهای صوتی الکسا و Google Home سازگار است، بنابراین افراد می‌توانند از صدای خود برای شروع، مکث یا توقف آشپزی استفاده کنند.

ربات هوشمند آشپزخانه Mycook NEXT از گرمایش القایی برای پخت سریع‌تر و کارآمدتر نسبت به روش‌های معمولی استفاده می‌کند. این محصول می‌تواند دما را به ۱۴۰ درجه سانتی‌گراد برساند، همچنین ۱۰ سطح سرعت و عملکردهایی همچون سرخ کردن، جوشاندن، بخارپز کردن، خرد کردن و مخلوط کردن را ارائه می‌دهد.

Mycook NEXT یک ربات آشپزخانه همه‌کاره است که به کاربران کمک می‌کند در زمان، انرژی و فضا صرفه‌جویی کنند. با استفاده از این گجت هوشمند می‌توان برای هر مناسبتی به راحتی غذاهای خوشمزه تهیه کرد.

منبع: ایمنا

485413