زلنسکی این فرصت را دارد که با خوردن سم سگ مانند هیتلر خودکشی کند

رئیس جمهوری سابق روسیه تاکید کرد که بعید نیست رئیس جمهوری اوکراین سرنوشتی همانند رهبر آلمان نازی داشته باشد و در نهایت دست به خودکشی بزند.
تصویر زلنسکی این فرصت را دارد که با خوردن سم سگ مانند هیتلر خودکشی کند

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه نوشت: «دمیتری مدودف»، رئیس جمهوری سابق و نایب رئیس کنونی شورای امنیت این کشور بعد از ظهر امروز (یک شنبه) در پیامی در کانال تلگرامی خود، بعید ندانست که سرنوشت «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهوری اوکراین همانند «آدولف هیتلر»، رهبر آلمان نازی باشد.

نایب رئیس شورای امنیت روسیه در پیام خود و در اشاره به رئیس جمهوری اوکراین نوشت: این فرومایه سبز رنگ برای همه در کرملین آرزوی مرگ کرد اما چنین چیزی در دست وی نیست و هیچ کس نمی داند که چه کسی و چگونه خواهد مرد، تنها خدا می داند.

مدودف درباره زلنسکی همچنین افزود: معتاد به مواد مخدر در کی‌یف این فرصت نابودی با دستان خود با انتخاب خودکشی را دارد همان گونه که هیتلر با خوردن سم سگ یا شاید در روایت دیگری، با شلیک گلوله به خود، این کار را انجام داد.

این در حالی است که پیش از این، «ولادیمیر روگوف»، رئیس جنبش «ما با روسیه هستیم» نیز در مورد اقدام رئیس جمهوری اوکراین در تغییر نهم ماه مه از «روز پیروزی بر نازیسم» به «روز اروپا»، گفته بود که سرنوشت هیتلر یا «پاندرا شوخویچ»، افسر اوکراینی شرکت کننده در قتل عام شهروندان لهستان و یهودیان، در انتظار زلنسکی است.

منبع: شفقنا

484987