جایزه جهانی ایپس به یک ایرانی رسید

پنجمین جایزه جهانی ورزشی‌نویسان ایپس در بخش ویدئوی کوتاه به مازیار کوپیدار تعلق گرفت.

تصویر جایزه جهانی ایپس به یک ایرانی رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، در مراسم معرفی برگزیدگان پنجمین جایزه جهانی ایپس که در سئول کره جنوبی برگزار شد، در بخش ویدئوی کوتاه مازیار کوپیدار در رقابت با آدام پرتی از استرالیا و مایکل استیپول از آمریکا توانست جایزه اول را به خود اختصاص دهد.

اثر ویدئویی «من یک دختر هستم، من یک پسر هستم» به کارگردانی مازیار کوپیدار به نمایندگی از ایران به بخش نهایی و سه اثر برتر جهان راه یافته بود.

این اثر ویدئویی روایتگر داستان زندگی زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان ایران است که با تلاش خود، سختی‌های زندگی را در کنار ورزش حرفه‌ای پشت سر می‌گذارد.
ویدئوی «من یک دختر هستم، من یک پسر هستم» در بخش برترین ویدئو کوتاه جشنواره، با آثاری از کشورهای استرالیا و امریکا رقابت کرده بود.

مازیار کوپیدار، مستندساز ایرانی که در رسانه فوتبال ۳۶۰ مشغول به فعالیت است، سال گذشته نیز با ویدئوی «رویاهای گمشده» جایزه و مقام اول ویدئو کوتاه انجمن جهانی ورزشی‌نویسان را در دوحه به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، با معرفی ۱۰ نامزد دریافت پنجمین جایزه جهانی ایپس ۲۰۲۲ ، در فروردین ماه، نام پنج ایرانی به چشم می‌خورد که علیرضا زینلی در گروه عکس خبرنگاران جوان، سعیده فتح آبادی و افسون حضرتی در گروه نوشتاری/ یادداشت و مازیار کوپیدار و موحد تاریمرادی در گروه ویدئو کوتاه حضور داشتند.

منبع: ایسنا

484760