ماجرای درگیری فیزیکی پیکه و برادر شکیرا

در چند روز اخیر یک شایعه عجیب درباره جرارد پیکه به وجود آمد.
تصویر ماجرای درگیری فیزیکی پیکه و برادر شکیرا

به گزارش سایت خبری پرسون، جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا از زمان ورود به میامی به شدت مورد توجه قرار داشته و خیلی در انتظار اولین دیدار او و فرزندانش پس از ترک اسپانیا بودند. با وجود احتیاط پیکه اما پاپاراتزی‌ها تصاویری از رفت و آمدهای میلان و ساشا به دست آوردند.

با این حال، موضوع دیگری که در طول اقامت اسطوره بارسلونا در فلوریدا سر و صدای زیادی به پا کرد، یک شایعه کاملا بی‌اساس بود. در روزهای اخیر گمانه زنی‌هایی وجود داشت که پیکه با تونینو مبارک، برادر شکیرا، مشاجره شدیدی داشته است. با این حال، اکنون تأیید شده است که دعوای ادعا شده هرگز رخ نداده است.

آخر هفته گذشته چندین رسانه از مشاجره شدید شکیرا و پیکه در مورد حضانت فرزندانشان خبر دادند. گزارش‌ها ادعا می کردند که تونینو برای دفاع از خواهرش مداخله کرد که سپس کار به درگیری فیزیکی تبدیل کشیده شده است.

علی‌رغم کمبود شواهد، این شایعات گسترش یافت و باعث سروصدای قابل توجهی در فضای مجازی شد. در طول یک قسمت اخیر از برنامه «Despierta America» (یونیویژن)، کارلا مارتینز، مجری برنامه با اطمینان به نقل از یک منبع موثق اعلام کرد که این خبر نادرست است. او گفت: «از یک منبع بسیار خوب، ما به شما می‌گوییم که این ادعاها دروغ است.»

مجری برنامه صبحگاهی و همکارانش بر اهمیت گزارش مسئولانه تاکید کردند. به خصوص که اطلاعات نادرست می‌تواند به طور بالقوه بر کودکان درگیر ماجرا نیز تأثیر بگذارد.

جوردی مارتین، خبرنگار پاپاراتزی که موضوع جدایی پیکه و شکیرا را از نزدیک دنبال کرده است، نیز یکی از کسانی بود که شایعه دعوای مدافع سابق بارسلونا و برادر شوهر سابقش را رد کرد. مارتین در توییتی نوشت: «اینکه پیکه با تونینو، برادر شکیرا در میامی دعوا کرده، کاملاً نادرست است.»

در حالی که. شکیرا و پیکه از هم جدا شده‌اند، گفته می‌شود که برای این دو برای رفاه و شادی فرزندانشان اولویت دارد. گزارش‌های دعوای احتمالی بین اعضای خانواده، از جمله پیکه و برادر شکیرا، تکذیب شد و ثابت شد که صحت ندارد.

در نوامبر سال گذشته، شکیرا و پیکه توافق نامه ای را در مورد حضانت فرزندانشان امضا کردند که هر دو طرف مشخص کردند که میلان و ساشا اولویت اصلی آن‌ها هستند. آنها در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: «تنها هدف ما تضمین بیشترین ثبات، حفاظت و حریم خصوصی آنهاست.»

منبع: آفتاب‌‌نیوز

483994