رابطه عاطفی شکیرا با یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای ورزش!

شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، به ورزشکاران علاقه زیادی دارد، چون گفته می‌شود نامزد جدید او بزرگ‎ترین ستاره فرمول یک است.
تصویر رابطه عاطفی شکیرا با یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای ورزش!

به گزارش سایت خبری پرسون، به دنبال خیانت جرارد پیکه، شکیرا تصمیم گرفت از مدافع سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا طلاق بگیرد و زندگی شخصی خود را در جایی دیگر بسازد. او در این زمینه خیلی محتاط عمل کرده و اگرچه شایعات متعددی درباره نامزد جدید او وجود دارد، اما علنا درباره نامزدی‌اش حرفی نزده است.

در ماه‌های گذشته از تام کروز تا کریس ایوانز به عنوان نامزد این خواننده کلمبیایی نام برده شده، اما به نظر می‌رسد او در کنار برنامه کاری فشرده‌اش، رابطه عاطفی را با یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای ورزش شروع کرده است.

گفته می‌شود شکیرا با لوییز همیلتون، ستاره فرمول یک و دارنده رکورد بیشترین قهرمانی در این مسابقات، به صورت مخفیانه نامزد کرده‌اند، ولی این رابطه را از چشم مردم مخفی نگه داشته‌اند.

با این حال، شکیرا در خیلی از جا‌هایی که همیلتون حضور داشته، دیده شده است. برای نمونه، او گرندپری‌های اخیر فرمول یک در میامی و بارسلونا را از نزدیک دیده، یا هر دو به طور مشترک در مهمانی‌های شام افراد معروف حاضر بوده‌اند.

مساله‌ای که باعث شده شایعه نامزدی این دو شدت بگیرد این است که همیلتون این هفته برای شرکت در گرندپری لندن در انگلیس به سر می‌برد و شکیرا هم همزمان به این کشور سفر کرده است. فعلا که شایعات به شدت ادامه دارند و شاید به زودی خبر ازدواج این دو، تمام گمانه‌زنی‌ها را تایید کند.

منبع: آفتاب‌‌نیوز

502663