خط و نشان شکیرا برای نامزد پیکه

شکیرا خواننده معروف سکوتش را درباره جدایی از پیکه و دشواری‌هایی که با آن روبرو شده بود شکست.
تصویر خط و نشان شکیرا برای نامزد پیکه

به گزارش سایت خبری پرسون، جدایی شکیرا و پیکه به یکی ازجنجالی‌ترین اتفاقات چند ماه اخیر دنیای فوتبال تبدیل شده و تبعات زیادی را برای هر دو طرف به دنبال داشته است.

حالا پس از گذشت شش ماه، این خواننده مشهور کلمبیایی بدون این که حتی یک بار نامی از پیکه ببرد درباره رابطه نافرجامش با این ستاره سابق بارسلونا صحبت کرده است. این در حالی است که او در طول این مدت با آهنگ‌هایی که منتشر کرده بارها و بارها به این بازیکن و نامزد جدیدش طعنه زده است.

او در این مصاحبه درباره روزهای سختی که پشت سر گذاشته گفت: «من ساکت ماندم و سعی کردم اتفاقاتی که در حال رخ دادن است را درک کنم. صحبت در این باره دشوار است، خصوصا چون من باید از این وضعیت عبور می‌کردم و در عین حال در مرکز توجه عموم مردم بودم. البته که این جدایی یک جدایی عادی نبود، بنابراین همه چیز سخت می‌شد و این سختی فقط برای من نبود، بلکه فرزندانم را هم تحت تاثیر قرار داد.»

شکیرا با اشاره به ضربه‌ای که از این اتفاق خورده اظهار داشت:« من همیشه این داستان را در ذهنم داشتم که هر زنی به یک مرد نیاز دارد. رویای خانواده‌ای را داشتم که پدر و مادر در یک خانه زندگی می‌کنند. من عاشق عشق ورزیدن بودم و حالا توانستیم این موضوع را از زاویه دیگری درک کنم. امروز می‌دانم که برای خودم کافی هستم. وقتی زنی با زندگی روبرو می‌شود، به انسانی قوی‌تر تبدیل می‌شود.

حالا احساس می‌کنم کامل هستم. احساس می‌کنم حتی از شیر ماده هم قوی‌تر هستم. این نتیجه تجربه کردن این اتفاق تلخ، پذیرش آن و تحمل کردن این ناراحتی و ناامیدی است. این شرایط باعث شد رویاهای من بشکند و از بین برود... من حالا باید الگویی برای فرزندانم باشم تا ببینند که می‌توان از چنین وضعیتی هم نجات پیدا کرد.»

او درباره شعرهای کنایه‌آمیزی که در این مدت در آهنگ‌هایش استفاده کرده است اضافه کرد: «شعرهایم از خودم خوش بیان‌تر هستند و منظورم را بهتر می‌‎رسانند. من سعی کردم روراست باشم و از موسیقی به عنوان راهی برای تخلیه روانی خودم استفاده کردم. خواندن این شعرها برایم موثرتر از دیدن روانشناس بود.»

شکیرا حالا پس از مدت‌ها بدون این که آهنگی منتشر کرده باشد، بار دیگر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. انریکه آکودو این فرصت را پیدا کرده که این مصاحبه را با او انجام دهد.

این خواننده مشهور درباره دلیل قبول پیشنهاد مصاحبه گفت: «در این مدت ساکت بودم چون پس از ضبط آهنگ‌ها، پس از تجربه تلخ خیانت، شکستن قلبم و پوچی و خلائی که حس می‌کردم، باید آن چیزی که درست بود را حس می‌کردم و در عین حال به همه چیز فکر می‌کردم. این نتیجه عبور از روند پذیرش اندوه است. کسی باید باشد که از من عکسی بگیرد تا یادم بماند در ابتدای این ماجرا چه حالی داشتم و در پایان آن چه شکلی بودم. این مصاحبه‌ای برای روند درمان من است.»

او درباره شرایط فعلی‌اش ادامه داد: «نقطه مقابل افسردگی، ابراز وجود است. من حالا به خودم تکیه کردم. دو فرزند دارم و باید برای آنها هم مانند ماده شیر باشم. باید این غم و ناامیدی را تحمل کنم. همیشه قرار نیست همه چیز مطابق خواسته ما پیش برود، بنابراین باید با آنها هم کنار بیایم.»

شکیرا درباره شروع سال جدید و اتفاقات جدید برای خودش و خانواده‌اش مدعی شد: «من توانستم بر آن لحظات مزخرف و لعنتی غلبه کنم. لحظاتی بودند که واقعیت بی‌رحمانه بر وجودم می‌تاخت. دوستان بسیار خوبی پیدا کردم. این دوستی صرفا مربوط به روابط شخصی و فردی نبود، بلکه با صدها نفر متفاوت بود. من احساس کردم که مخاطبانم از من حمایت می‌کنند. این حمایت به حدی بود که اصلا انتظارش را نداشتم و اتفاقی کلیدی برای بیرون کشیدن من از وضعیتی بود که مدت‌ها در آن مانده بودم.»

همین اتفاقات باعث شده که او آماده گذشتن از شرایط و پذیرش وضعیت جدید باشد: «حالا برای مرحله بعدی زندگی آماده هستم. می‌خواهم اجازه دهم زندگی بیاید و به من نشان دهد که دیگر چه اتفاقات عجیبی برایم در پیش دارد.»

او همچنین جمله بسیار جالبی را در این مصاحبه مطرح کرد که مشخص نیست آیا بدون هدف خاصی بوده یا منظورش مستقیما با کلارا چیا، نامزد جدید پیکه، که با او به شکیرا خیانت کرد بوده است: «جای زنانی که از دیگر زنان حمایت نمی‌کنند در جهنم است.»

منبع:ورزش سه

465342