«گلمهر» و «رهبر شورش» در شبکه خانگی

دو فیلم جدید «گلمهر» و «رهبر شورش» از محصولات سینمای هند با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شدند.
تصویر «گلمهر» و «رهبر شورش» در شبکه خانگی

به گزارش سایت خبری پرسون، پلتفرم فیلم‌نت در راستای عرضه محصولات جدید سینمای روز دنیا، دو فیلم هندی «گلمهر» و «رهبر شورش» را با دوبله اختصاصی عرضه کرد.

«گلمهر» فیلمی در ژانر درام و محصول سال ۲۰۲۳ است و داستان خانواده بزرگی را به تصویر می‌کشد که بعد از ۳۴ سال کنار هم زندگی کردن، تصمیم به نقل مکان می‌گیرند. اما این تغییر بزرگ راز‌هایی را آشکار می‌کند که باعث می‌شود شخصیت‌های اصلی فیلم قدر با هم بودن را بیشتر بدانند.

کارگردانی «گلمهر» بر عهده راحول وی. چیتلا بوده است و شارمیلا تاگوره، منوج باجپایی، سیمران، سوراج شارما، نوراگ آرورا، تالت عزیز، دیپاک باگا و سانتی بالاچاندران از جمله بازیگران آن محسوب می‌شوند.

«گلمهر» پس از نمایش با واکنش‌های عموما مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد. کیفیت نقش‌آفرینی بازیگران از جمله ویژگی‌های این فیلم بود که نظر منتقدان را به خود جلب کرد.

فیلم هندی دیگری که هم‌اکنون با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به سینمای جهان قرار دارد، «رهبر شورش» نام دارد.

«رهبر شورش» در ژانر‌های اکشن و ماجرایی ساخته شده است و به داستان یک تحلیل‌گر مالی می‌پردازد که به‌زودی در شرکت به مقام بالایی می‌رسد، اما متوجه می‌شود با گروه خطرناک و مرموزی به رهبری یک قاتل وحشی وارد بازی شده است.

ماگیژ تیرومنی کارگردانی «رهبر شورش» را بر عهده داشته است و نیدهی آگروال، کالایاراسن هاریکریشنان، آنوپاما کومار، چیوا راوی و آنگانا روی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«رهبر شورش» که از ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شد، یکی از فیلم‌های موفق سینمای هند در سال گذشته بود و از جانب منتقدان هم با استقبال قابل قبولی روبه‌رو شد. هر چند برخی از منتقدان ایراداتی را به فیلمنامه «رهبر شورش» وارد دانسته‌اند، اما ویژگی‌هایی همچون تضاد بین قهرمان و آنتاگونیست، تعلیق موجود در داستان و جذابیت سکانس‌های اکشن را ستوده‌اند.

منبه: صبا

483704