رضا صادقی و رضا یزدانی در شبکه نمایش خانگی

از امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ پخش مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» به صورت هفتگی از پلتفرم فیلم‌نت آغاز شد.
تصویر رضا صادقی و رضا یزدانی در شبکه نمایش خانگی

به گزارش سایت خبری پرسون، «آوای جادویی» نام مسابقه استعدادیابی خوانندگی به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی و داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند. علی اوجی هم اجرای این مسابقه را برعهده دارد.

در نخستین قسمت از مسابقه «آوای جادویی»، علاوه بر معرفی داوران و جزییات مسابقه، اولین گروه از شرکت‌کنندگان هر کدام یک قطعه اجرا می‌کنند و نفرات منتخب وارد تیم داوران می‌شوند. این مسابقه ابتدا قرار بود اسفند سال گذشته پخش خود را آغاز کند ولیکن درنهایت از آخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۱ از فیلم‌نت عرضه می‌شود. پیش‌تولید این مسابقه سال ۹۹ آغاز و فراخوان ارسال ویدئوها توسط علاقه‌مندان به شرکت در خرداد سال ۱۴۰۰ منتشر شد. پس از اعلام فراخوان، چندین هزار ویدئو به دبیرخانه «آوای جادویی» ارسال شد که این آثار در گروهی به سرپرستی علیرضا افکاری مورد بررسی قرار گرفت و افراد منتخب برای مرحله اولیه مسابقه با عنوان راستی‌آزمایی به طور حضوری دعوت شدند. از بین این افراد، منتخبانی که اجرایشان مورد تایید قرار گرفت کارت طلایی دریافت کردند و وارد مسابقه شدند که بخش رقابتی در قالب مسابقه «آوای جادویی» به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود.

در هر قسمت از «آوای جادویی»، شرکت‌کنندگان به اجرای قطعاتی از آثار چهره‌های مطرح کشور می‌پردازند و نفرات برگزیده با نظر داوران به مراحل بعدی راه می‌یابند. علاقه‌مندان می‌توانند از صبح روز ۲۵ اسفند از سایت و اپلیکیشن فیلم‌نت قسمت اول «آوای جادویی» را به شکل قانونی تماشا کنند.

منبع: تابناک

467775