«همه فن حریف» بزودی در شبکه ورزش

شبکه ورزش سیما از تولید فصل جدید برنامه «همه فن حریف» خبر داد.

تصویر «همه فن حریف» بزودی در شبکه ورزش

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدرضا نعمتی تهیه کننده برنامه «همه فن حریف» در توضیح ساخت فصل جدید اعلام کرد: برای فصل جدید قصد داریم که دورترین شهرها و مناطق کشور را در بحث استعدادیابی کشتی با تیم کارشناسی پوشش دهیم و در بخش استودیویی برنامه هم با آیتم های جدید و متنوع تری در خدمت بینندگان خواهیم بود.

او خاطرنشان کرد: به عنوان مثال بخش آمادگی جسمانی مهیج تر و سخت تر از فصل گذشته خواهد بود و بینندگان در بحث هوش، حافظه و تمرکز هم با ساختاری جدید در فصل دوم مواجه خواهند شد.

برنامه «همه فن حریف» که فصل نخست آن به پایان رسیده و این روزها در تدارک فصل جدید خود است، یکی از آن دست برنامه‌هایی است که در صداوسیما به بخشی که در برنامه‌های ورزشی کمتر به آن پرداخته شده بود، یعنی استعدادیابی و ایجاد انگیزه برای ورود جوانان به شکل حرفه‌ایی به یک رشته ورزشی نگاه ویژه‌ایی دارد.

ساختار این برنامه که فصل نخست آن به تهیه کنندگی سید محمدرضا نعمتی و اجرای سینا هوشمندی روی آنتن شبکه ورزش سیما رفت به شکل مسابقه تعریف شده بود.

رقابت در «همه فن حریف» در سه بخش آمادگی جسمانی، هوش حافظه تمرکز و کشتی تعریف شده بود.

ترکیب هیئت داوران متشکل از ۴ نفر از بهترین های کشتی ایران بود که دو نفر متخصص در کشتی فرنگی و دو نفر در کشتی آزاد. محمد بنا پیشکسوت کشتی، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و بهترین مربی قرن، علی محمدی المپین و ملی پوش اسبق کشتی فرنگی، مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی، عباس جدیدی نایب قهرمان المپیک و پیشکسوت کشتی آزاد و پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان جزو هیات داوران بودند.

فصل دوم این برنامه به زودی از شبکه تخصصی ورزش سیما پخش خواهد شد.

***

بنا بر اعلام معاونت سیما، مستند «رونی»روایتی از زندگی حرفه ایی وین رونی، ستاره بزرگ فوتبال نیز جمعه، ۸ اردیبهشت ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه ورزش سیما پخش می شود.

این مستند به زندگی رونی از ۱۶سالگی می پردازد. زمانی که برای نخستین بار در یک مسابقه رسمی حضور یافت تا وقتی که اسطوره منچستر سیتی شد و سکوهای اولترافورد یک پارچه او را صدا می کردند.

مستند «رونی» با ترجمه و دوبله اختصاصی در تامین شبکه ورزش سیما تهیه شده است.

482187