تدارک تلویزیون برای بازی‌های آسیایی هانگژو

شبکه ورزش با برنامه «دهکده آسیایی» با پخش زنده بازی‌های آسیایی هانگژو چین همراه مخاطبان است.

تصویر تدارک تلویزیون برای بازی‌های آسیایی هانگژو

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «دهکده آسیایی» که نام ویژه برنامه رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو در شبکه ورزش است که از بیش از دو ماه گذشته با پیش تولید تخصصی و انبوه خود را آماده کرده تا بتواند با بیش از ۲۲ هزار دقیقه به صورت زنده میزبان مخاطبان این شبکه برای تماشای معتبرترین رقابت‌های قاره کهن باشد.

«دهکده آسیایی» از جمعه (۳۱ شهریورماه) آغاز می‌شود و حدود یک ماه روی آنتن شبکه ورزش خواهد بود. این برنامه در طول شبانه روز در دو بخش از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

بخش نخست ساعت ۳:۳۰ بامداد با آغاز رقابت‌ها در هانگژو خواهد بود که پوشش زنده رویدادها را تا ساعت ۱۸ که پایان مسابقات در هر روز است خواهد بود.

در این بخش علاوه بر پوشش زنده بخش خبرها در استودیویی مجزا و کاملا به لحظه پیش روی مخاطب قرار خواهد گرفت.

در بخش دوم برنامه «دهکده آسیایی» با یک مجله تحلیلی از ساعت ۲۱ تا ۲۳ هر شب روی آنتن شبکه ورزش سیما خواهد رفت.

گرافیک اختصاصی و اطلاع رسانی به لحظه از آخرین خبرها و به روز رسانی جدول توزیع مدال، ارتباط زنده با گزارشگران حاضر در محل برگزاری رقابت‌ها، ۱۵۰ گفت و گوی اختصاصی با ورزشکاران کاروان ایران، تولید بیش از ۹۰ آیتم اختصاصی از تاریخچه، عملکرد کاروان ایران در سال‌های گذشته، استفاده از آخرین تکنولوژی استودیو مجازی وی آر و ای آر با همکاری مرکز تولید فنی سیما و ساخت موسیقی اختصاصی برای افتخارآفرینی بانوان در بازی‌های آسیایی هانگژو از ویژگی‌های برنامه «دهکده آسیایی» است که در طول رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو حال و هوای شبکه ورزش را کاملا با رقابت‌های هانگژو همسو می‌کند.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی قرار بود از ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (۱۹ شهریور تا سوم مهرماه ۱۴۰۱) در هانگژو چین برگزار شود که به‌دلیل افزایش آمار ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور، به‌ تعویق افتاد و این رویداد ورزشی، ۲۳ سپتامبر تا هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (اول تا ۱۶مهرماه ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

520823