رمان ایرانی «هوراش» را بخوانید

رمان «هوراش» نوشته مریم السادات میرحسینی راهی بازار نشر شد.

تصویر رمان ایرانی «هوراش» را بخوانید

به گزارش سایت خبری پرسون، رمان «هوراش» نوشته مریم السادات میرحسینی به‌تازگی توسط انتشارات پایتخت منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مریم السادات میرحسینی نویسنده این‌کتاب، مسئول دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری شاهرود و کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی است و آثار چاپ شده متعددی در نشریات کشوری و استانی دارد که بخشی از آثارش به این‌ترتیب هستند:‌ مجموعه داستان کوتاه (مادرها و مادربزرگ‌هایی شبیه من) انتشارات نیستان، مجموعه داستان‌های کوتاه منتخب نویسندگان کشوری با نام (بختک) انتشارات سوره و مجموعه داستان‌های کوتاه منتخب نویسندگان کشوری با نام (سرباز سفید) انتشارات سوره.

رمان هوراش نمایانگر عشق‌های گم شده در گذشته و ظهور یافته در امروز است. در واقع هوراش، حاکم جالیس، است که سرنوشت‌ها رقم می‌زند و همه چیز در تاریخ گم می‌شود تا زمانی که ثمین، در کارخانه بزرگ موتورسازی تمام این گمشده‌ها را پیدا می‌کند.

این رمان در ۱۲۰ صفحه به رشته تحریر درآمده و اولین رمان چاپ شده از نویسنده‌ای است که پیش از این در کارنامه ادبی خود عناوینی همچون مقام نخست جشنواره داستان انقلاب در سال ۱۳۹۷ و عناوین و افتخارات متعدد کشوری طی سال‌های ۸۴ تاکنون را کسب کرده است.

منبع: مهر

481190