توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری برای تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید»

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: باید برای تحقق شعار سال به حوزه های سرمایه گذاری توجه کرد.
تصویر توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری برای تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید»

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی ذاکریان صبح یکشنبه در جمع کارکنان این اداره کل اظهار کرد: تقارن سال نو و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم با تحول درون و رویش انگیزه‌ها، نگاه و معرفت جدید سالی سرشار از موفقیت را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سال خوبی برای خانواده اقتصاد و دارایی استان بوده است، عنوان کرد: موفقیت‌های زیادی را در سال گذشته داشته‌ایم که انشاالله با روحیه جهادی در جهت توسعه استان گام‌های بلندتری را برداریم.

ذاکریان عنوان کرد: از مهم‌ترین اتفاقات سال گذشته حضور عالی‌ترین مقام استان در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بود که چهار بازدید را از این اداره کل و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان داشتند.

وی با بیان اینکه همواره شعار سال که برگرفته از منویات حکیمانه و آگاهی سرشار مقام معظم رهبری است، چراغ راه مسئولان نظام در پیچ و خم‌های راه خدمتگزاری بوده است، بیان داشت: در راستای مهار تورم باید به تبعیت از رویکردها و برنامه‌های کلان کشور، درصدد تحقق آنچه که به عنوان هدف در برش استانی تعریف شده، حرکت کنیم.

ذاکریان عنوان کرد: همچنین باید با تلاش در راستای رفع موانع و مشکلات در حوزه سرمایه گذاری ها و حمایت از سرمایه گذاران بر روی رشد تولید متمرکز شویم که تحقق این مهم موجب افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی خواهد شد.

منبع: مهر

478631