خدمات دهی ۶۶ محیط‌بان اردبیلی به صورت شبانه‌روز در ایام عید نوروز

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از فعالیت و آماده باش ۶۶ محیط بان اردبیلی در ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روز در ۱۵ پاسگاه محیط بانی این استان خبر داد.
تصویر خدمات دهی ۶۶ محیط‌بان اردبیلی به صورت شبانه‌روز در ایام عید نوروز

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن قاسم پور بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه یگان حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: ۶۶ محیط بان اردبیلی در ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روز در ۱۵ پاسگاه محیط بانی استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۴ هزار هکتار از وسعت استان اردبیل در قالب ۶ منطقه تحت مدیریت و حفاظت این اداره‌کل قرار دارد، افزود: یگان‌های محیط زیست، حفاظت و صیانت از مواهب طبیعی و حیات وحش و پیشگیری از شکار و صید غیرمجاز و برخورد با عوامل تخریب و آلودگی محیط زیست در داخل مناطق حفاظت شده را بر عهده دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: هرگونه شکار و صید، نگهداری و خرید و فروش جانوران وحشی و تخریب طبیعت و محیط زیست به لحاظ قوانین و ضوابط تخلف بوده و قابل پیگیری است.

قاسم‌پور از فعال بودن موزه تاریخ طبیعی استان اردبیل در ایام تعطیلات نوروز از ساعت ۸ الی ۱۴ خبر داد و ادامه داد: در راستای حفاظت از محیط زیست استان مردم و دوستداران محیط زیست می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی، گزارش خود را با شماره تلفن‌های ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

منبع: مهر

478590