قسمت آخر سریال جیران منتشر شد

سریال جیران هم با تمام فراز و نشیبی که داشت نهایتا به ایستگاه آخر رسید.
تصویر قسمت آخر سریال جیران منتشر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال «جیران» آخرین ساخته حسن فتحی که در ۵۲ قسمت برای پخش اختصاصی از پلتفرم تولید شد، به ایستگاه پایانی رسید.

عاشقانه «جیران» را احسان جوانمرد و حسن فتحی به نگارش درآوردند که به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با خدیجه تجریشی ملقب به جیران پرداخته‌ است.

پخش طولانی‌ترین سریال نمایش خانگی به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه از بهمن ۱۴۰۰ آغاز شد و پس از ایجاد برخی حواشی در مسیر پخش و در پی شکایت شاکی خصوصی، تیرماه سال قبل، پخش آن متوقف و پس از حدود ۲ ماه توقیف، با صدور دستور رفع توقیف، حوالی پاییز سال گذشته پخش این سریال عاشقانه و تاریخی از سر گرفته شد.

«جیران» از پربیننده‌ترین سریال‌های تولیدی در شبکه نمایش خانگی است که علاوه بر محبوبیت بین مخاطبان داخل کشور با استقبال مخاطبان خارجی در کشورهایی چون بنگلادش، قزاقستان، عراق و پاکستان نیز روبه‌رو شد.

این سریال همچنین به زودی در شبکه‌های تلویزیونی ژاپن، روسیه، عراق، بوسنی و کشورهای حوزه خلیج فارس شامل قطر، عمان، امارت متحده عربی و شمال آفریقا از جمله تونس، مراکش، الجزیره و لیبی پخش خواهد شد.

در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی و هومن برق نورد به هنرمندی پرداخته‌اند.

منبع:مهر

478493